25 yasindayim olgun erkek seviyorum. 40 50 yas arasi cok hosuma gidiyor. Yaşıtım biri ile mi yoksa olgun biri ile mi olmalıyım?

Yakın bir arkadaşım tatlı bir dille bunun babamın vefat etmesinden ve ondan hissedemediğim baba sevgisini aradığım için olduğunu söyledi.

Bir süredir düşündüm ben ise birazda eski yaşıtım erkek arkadaşından yediğim kazıktan dolayı olduğunu düşündüm.

Yaşıtım birini mi bulmalıyım yoksa olgun birini mi bulmalıyım sizce?

Bu olgun erkeklerden hoşlanma işi hastalıklı bir düşünce mi?

Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
25 yasindayim olgun erkek seviyorum. 40 50 yas arasi cok hosuma gidiyor. Yaşıtım biri ile mi yoksa olgun biri ile mi olmalıyım?
Cevapla