Sevgili olma yolunda ilerliyoruz ama kuşkularım var acaba ileride beni küçük görüp bırakır mı? ve ben onunla nasıl konuşmalıyım 30 yaşındaki erkekler nelerden hoşlanır?
Cevabın nedir?
Cevapla
Bu durum cok tehlikeli durumlara yol acabilir. Oncelikle tamamen guvenmen gerek onunla ciddi bir iliski dusunmek icin. Bu konuyu hallettikten sonra cevreden alacagin tepkileri de dusunmen gerek. İnsanlarin bakis acilari cok olumlu olmuyor bu durumda.
Sana gelirsek de, kendin gibi ol. Senin yasini biliyor sonuc olarak. Cocuk gibi gormesi sacma olur. Bu senin onu yasli diye terk etmen gibi. Sen rahat ol iliskide, orta yolu bulabilirsiniz. Ama zor bir iliski yasayacagini dusunuyorum.11 Yorumla
Soran+1 yılHaklı olabilirsiniz benim aklımı karıştıran şeylerden biri şu mesela o evlenmek isticek ama ben hayır dicem çünkü önümdeki en az 6 yıl evlilik düşünmüyorum e onuda bekletemem 6 yıl gerçi bekler mi oda bilemiyorum yaşım geçiyor diye sonuçta kısa bir süre değil bu 6 yıl işte bazen düşünüyorum eğer gelecekte biticek bir ilişki olucaksa hiç başlamamak daha mı iyi olur diye
En İyi Cevaplar
Ya dusunsene sen daha dogmamışken o okula gidiyordu
12 Yorumla
Soran+1 yılEvet haklısın bu hep beni düşündürüyo ileride sorun çıkar karşımıza diye farktan dolayı
30 yaşındaki erkekler genelde fotosentez yaparlar bitki gibi, etle beslenirler ,10 saat uyurlar , geri kalanında ava çıkarlar. çiftleşme dönemleri mayıs ile kasım aylarıdır
güçlü kas yapıları vardır, yırtıcıdırlar köpek dişleri meşhurdur , belli bir alanı yoktur her yerde yaşarlar. dişileri onlara kur yapar.30 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 17,1b cevap paylaştı. Erkekler yaşla bir şey beğenmez çünkü 7 sinde ne ise 70 inde de odur erkek.. Kafalarınız uyuşuyor beğenileriniz aynı ise yaş farkı da etkilemez..
16 Yorumla
Soran+1 yılAma ya derse ileride sen küçüksün olmaz diyip beni bırakırsa korkum bu
Soran+1 yılMesela şöyle bir sorunda var aklıma takılan o aile kurmak isitiyor ve ileride evlenmek isticek fakat benim daha bitmemiş bir okulum var ve derim hep 6 yılım var daha evlilik düşünemem e onuda 6 yıl bekletemem hoş 6 yıl bekler mi bilemem yaşım geçiyor diye sonuçta haklı kısa bir süre değil bu hani şöyle düşünüyorum eğer gelecekte bitmesi ihtimali olan bir ilişki olucaksa bu hiç başlamamak daha mı doğru olur acaba ama öte yandan onun hayatımda olmasını çok istiyorum
Soran+1 yılEvet haklısınız galiba doğrusu başlamamak olucak çünkü 6 yıl bekleyebileceğini sanmıyorum
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
14
Cevap
43Cevap
değerli arkadaşımız ;
kuşkularını gidermek için ona samimi ve içtenlikle konuş kuşkularını anlat eğer seni tatmin edecek cevapları verirse devam et derim ama baktın ki kıvırmaya başladı yavaş yavaş bitirmeye başla derim ilişkini :)15 Yorumla
Soran+1 yılOnunla konuşurrken mutluyum çok oda öyle olduğunu söylüyor sana deli gibi aşık olucam ben galiba tarzı şeyler diyo ama korkum şuki ileride küçüksün diyip beni bırakması
Soran+1 yılDoğru evet haklısın zamana yaymalıyım az daha tanımalıyım :)
Soran+1 yılTeşekkür ederim :)
+1 yıliçiniz önemli, geri kalan herşey boş. iyi düşünün karar verin, kimsenin lafına bakmayın. sizin hayatınız. pişman olmayın sonra. ben hata ettim bugün 37'yim ve hiç evlenmedim evlenmeyeceğim de, sen düşün gerisini.
13 Yorumla
Soran+1 yılAma işte korkum şu, şu an her şey çok güzel ama ileride bana sen küçüksün diyip beni bırakması
- +1 yıl
soruyu tam anlamamışım ben ne alakaysa ilişkiniz var diye anladım. yine de geçerli yazdıklarım, ayrıyeten;(şu çok önemli, tecrübeye dayalı) hiçbir şey bekleme, her zaman için açık kapı bırak ki fazla üzülmeyesin. Sorun çıkar mı bilemem. Bazı erkekler/kızlar evlendikten sonra"oooohhh aldım keyfim yerinde yeme de yanında yat"deyip değişiyor. Kimi erkek baskıcı oluyor falan. En iyisi sıkmamak, akışına bırakmak, baktın olmuyor ayrılırsınız. Ama tamamen ayrılın öyle bir durumda çünkü görüyorum ki siteden de çevreden de"e, acabaa döner mii pişman olup daaaaöööö?"Yahu bırakın bırakın, AZAD edin. Önünüzdeki hayata, ufka bakın. Bana çok çektirdi 2 yıl uğraştı benle, sonuç:telefon numaramı değiştirdim, facebook hesabımı instagramı, twitter'ı, maillerimi neyim varsa değiştirdim. Daha yeni yeni kendime geliyorum. Konu biraz değişti ama dediğim şey şu, biterse bitsin, olmuyorsa da bırak zorlama.:)
Soran+1 yılÇok haklısın dediklerine uyucam teşekkür ederim :)
Gizli Üye(36-45)+1 yılBen 32 yaşındayım. 22 yaşında bir kıza sırılsıklam aşığım. Onunla yaşamak, onunla yaşlanmak, onunla ölmek istiyorum.
37 Yorumla
Soran+1 yılBende onu çok seveceğime inanıyorum ama korkum şu ki daha sonra gelip sen küçüksün olmaz demesi eğer öyle derse çok büyük hayal kırıklığı olur benim için
Cevap sahibi+1 yılOnu en iyi tanıyan sensin. Biz ne desek boş. Buradaki yorumları pek kaale alma. Açıkçası bir erkek olarak itiraf etmeliyim ki bahsettiğin konuda hemcinslerime ben de güvenmem. Seni kullanıp atmak isteyecek çok sayıda erkek var bu ülkede. Bu da onlardan olabilir. Ama 30 yaş olgun bir yaştır. Bu yaşta insan sorumluluk alır. Bu bahsettiğin kişi de sorumluluk sahibi biri mi? Evlenmenin sorumluluğunu alabilecek biri mi? Bu biraz ipucu verebilir. Başka da bir şey diyemem.
Soran+1 yılEvet olgun ve nasıl konuşması ve hareket edilmesi gerektiğini bilen biri ben üniversite 2. sınıf öğrencisiyim oda mühendis işini eline almış biri ama işte 10 yaş farkımız var şöyle söyliyim o ileride evlenmek isticek en doğal hakkı ama benim en az 6 yıl kadar evlilik düşüncem yok ee onuda bekletemem 6 yıl çünkü 36 yaşına gelmiş olucak gerçi oda beklemek ister mi bilemicem yaşım geçiyor diye işte bu düşünce benim aklımı karıştırıyor gelecekte biticek bir ilişki olucaksa en iyisi başlamamak mı? ama ben onun hayatımda olmasını çok istiyorum.
Cevap sahibi+1 yıl6 yıl çok uzun bir süre. Bu sürede ne yapmayı planlıyorsan bunun içine evliliği de katmalı. Evlilikle birlikte yürütebilmeyi göze almalısın. 30 yaşına gelmiş birinin 36 yaşına kadar bekleme ihtimali düşüktür. Hiç yoktur demiyorum. Kişiden kişiye değişir ama bir an evvel evlilik istemesi gayet normaldir, olması gerekendir. Ona planlarından bahsetmen ve bu kadar süre bekleyip beklemeyeceğini sorman gerekir. Bekleyemeyeceğini söylerse -ki haklı bence- ya bu ilişkiye başlamazsın ya da dediğim gibi evliliği de planlarının arasına katarsın.
Soran+1 yılEvet haklısınız bana yardımcı oldunuz çok evlilik düşüncie şuanlık yok okulumu bitirmeliyim önce ve doğrusu önce konuşup bir karar verilip öyle yola devam etmeliyim ve 6 yıl bekleyemem derse ki diyebilme ihtimali yüksek o zaman en doğrusu başlamadan bitirmek
Cevap sahibi+1 yılKarar senin.
Cevap sahibi+1 yılAma 6 yıl beklemek istememesi halinde bu ilişkiyi başlamadan bitirmektense evliliği planlarının arasına katman daha doğru olur gibi geliyor. Her ikinize karşı da empati kurduğumda bu sonuca varıyorum. Çünkü başlamadan bitirirsen onda "beni o kadar da çok sevmiyormuş" düşüncesi hakim olur. Çünkü istediği şey seninle evlenmek. Bu bir kızın hayallerini süsleyen bir şey. Üstelik onu sevdiğini söylüyorsun. Bu sözünle de biraz çelişen bir davranış olur bu. Evlilik senin açından daha iyi olur. Evet belki bazı şeyleri evlilikle birlikte yürütmek zor olabilir ya da belki bazı planların aksayabilir ama bu seni daha kuvvetli kılar. Hem 6 yıl çok uzun bir süre. Bu sürede fikirlerin değişebilir, evliliği daha bir ihtiyaç görebilirsin. Bu çok olası. Ama başlamadan bitirdiğinde bu fırsatı tepmiş olacaksın. Belki böyle bir talip bir daha karşına çıkmayacak. Bunları da düşün ona göre karar ver.
+1 yılciddi düşünüyorsa o seni bırakmaz ama senin ilerde fikrin değişir mi bilmiyorum
12 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın bu da bir düşünce ama fikrimin değişeceğini sanmıyorum ama işte korkum birgün bana sen küçüksün diyip beni bırakması
- +1 yıl
Işte ona bişey diyemem bir senedir birlikteyiz ama geçen gün ayrılmak istediğini söyledi yani bazen değise biliyorlar
- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yıl14 yaş büyüğüyle evlenip evli mutlu çocuklu olan birilerini bile tanıyorum.
13 Yorumla
Soran+1 yılHaklı olabilirsiniz benim aklımı karıştıran şeylerden biri şu mesela o evlenmek isticek ama ben hayır dicem çünkü önümdeki en az 6 yıl evlilik düşünmüyorum e onuda bekletemem 6 yıl gerçi bekler mi oda bilemiyorum yaşım geçiyor diye sonuçta kısa bir süre değil bu 6 yıl işte bazen düşünüyorum eğer gelecekte biticek bir ilişki olucaksa hiç başlamamak daha mı iyi olur diye
- +1 yıl
6 yıl beklemez.
Soran+1 yılO zaman diyosun başlama hiç öyle mi
+1 yıl20 Yaşındasın ve 30 yaşında bir erkekle konuşman, sağlıklı bir ilişkiye işaret olabilir.
12 Yorumla
Soran+1 yılBen olgun benden büyük olan biriyle birlikte olmak istiyorum ve şu an konuştuğum kişide öyle ama işte aklımı kurcalayan şeyler var hep
- +1 yıl
Benimde olgun bayanlardan hoşlanmışlığım oldu, Fantezilere bayılırım tamamıyla senin kararın, senin tercihin.
+1 yılbende 25 yaşındayım 35 yaşında bir kadınla çıkarmıydım?
17 Yorumla
Soran+1 yılAma hoşuma gidiyor onunla konuşmak
Soran+1 yılama biryandan da düşünüyorum hep sorun çıkar mı diye yoksa benimle öyle can sıkıntısını gidermek öyle muhabbet olsun diye mi konuşuyo diye
- +1 yıl
seviyodur :D sende hoşlanıyosan takıl adam seni yemeyecek ya :D
Soran+1 yılDoğru haklısın yiyecek değil :D ama işte ya ben onu çok seversem sonra o derse sen küçüksün olmuyo diye hani aklıma geliyo hep
- +1 yıl
kızım sen küçüksün olmaz derse şimdi bırakır bırak sa :D
Soran+1 yılHaklı olabilirsin evet ama işte onun aklından da ne geçiyo anlayamıyorum ki zamanla görücem şuanlık güzel gidiyo ama kuşkular kuşkulaaarrr
- +1 yıl
kuşkuları sil kafandan o zamn sevginde biter
Birini gerçekten sevdin mi, yaşı, ne kadar uzakta olduğu, boyu, kilosu sadece lanet birer sayıdır...
11 Yorumla
Soran+1 yılHaklısınız benim için bir problem yok zaten benim korkum ileride bana sen küçüksün diyip beni bırakması
Aşk İlişkileri konusunda 306 cevap paylaştı. Olgun ve ciddi bir ilişkiyi yürütebilecek birini ister. Eğer öyleysen sorun yok.
12 Yorumla
Soran+1 yılBenimle mutlu olduğunu onu heyecanlandırdığımı söylüyor şuanlık her şey güzel ama ileride bana sen küçüksün diyip beni bırakmasından korkuyorum
+1 yılYasam tarzi ve kisiliklere gore degisir sadece yasa gore yorum yapilmaz ki
10 Yorumla
+1 yıl20 yas? Universite cagindasin ve ihtiyar biriylemi evlenmek istiyorsun, ciddimisin? Sen onu parasi icin isterken oda seni gencligin icin istiyor iliskiniz bu gibi gozukuyor.
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet ben üniversite 2. sınıftayım oda işini eline almış makine mühendisi bende ingilizce öğretmeni olucam Allah izin verirse. Ben olgun birisini istiyorum ve o da öyle biri iyi anlaşıyoruz sizin söylediğinizde bir düşünce evet öyle düşünen insanlar olabilir ama benim parasına ihtiyaç duyduğum biri yok benim durumum zaten iyi ben onunla mutluyum ama tek korkum ileride sen küçüksün diyip beni bırakması o yüzden düşünüyorum hep ileride biticekse eğer hiç başlamamalı mıyım acaba diye
+1 yıl20-30 olmaz
30-40 olur
20 yaş bayan için erken bir yaş
30 yaş ise bayanın önü kapnmaya başlamıştır ve doğru karar verecek yaştadır.10 Yorumlakendin ol yeter doğal halinle ilişki kurabiliyorsan uzun ömürlü bir ilişkiniz olur
10 Yorumlaben 29 yaşındayım. ben 20 yaşında ki bir bayanla bir ilişki yaşama taraftarı değilim. sebebi ise olgunluk farkı ve hayata bakış açılarımız çok farklı olur görüşündeyim.
01 Yorumla
Soran+1 yılhımm anladım
+1 yılBiraz dışardan garip gözükse de gönül bu nereye konacağı belli olmaz
11 Yorumla
Soran+1 yılBilmiyorum onunla konuşmak hoşuma gidiyor ama biyandan da hep düşünüyorum
+1 yılSenin kafada olgunss olur,.
niye biraksin daha iyisini ne olcak citir kiz iste.10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. ılk once evlımı degılmı kesın emın ol sonra sen zor durumda kalırsın
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı. Aşkın yaşı olmaz.. Adam gibi adamsa neden olmasın?
12 Yorumla
Soran+1 yılÖyle biri gibi duruyor ama korkum ileride sen küçüksün diyip beni bırakması
Madem konusuyorsun ki senden hoslaniyor boyle devam
10 YorumlaKüçük sayılırsın Şahs-ı fikrim
19 Yorumla
Soran+1 yılHımm acaba oda beni küçük görür mü?
Soran+1 yılhımm anladım uymuyosunuz diyosun yani
Soran+1 yılOnunla konuşurken mutlu oluyorum istiyorum ben onu fakat işte düşünüyorum hep olur mu olmaz mı diye. Mesela o çalışıyo ben okuyorum istiyorum ki bana mesaj atsın hep sonra ben yazarsam hemen cevap versin ama sonradan düşünüyorum diyorum kaç yaşında adam mesaj yazmakla mı uğraşıcak hem çok yoğun işi çalışıyo diye bböyle sıkmakta istemiyorum nasıl davranıcamı pek bilemiyorum ona
Soran+1 yılBen ona diyorum seni sıkmak istemiyorum mesaj atarak oda diyo sıkıntı yok sen istediğin zaman yazabilirsin falan ama işte dediğiniz gibi sonra sonra anlaşılır
Soran+1 yılPeki teşekkürler :)
Aşk İlişkileri konusunda 769 cevap paylaştı. ben 30 yaşındayım. 20 yasinda bir kiz ile konusmaktan cekinirim.
04 Yorumla
Soran+1 yılMesela çekinceniz neden olur benden küçük diye mi hani anlaşamayız tarzı şeylerden mi sizin fikrinizi de almak isterim konuştuğum kişiyle yaşıtsınız çünkü
Soran+1 yılHımm evet haklı olabilirsiniz mesela o aile kurmak istiyo fakat ben aile kuracağı kişi olamam çünkü ben daha evliliğe hazır değilim ve en az 6 yılım var daha okulum var ve onu 6 yıl bekletemem hoş oda bekler mi bilemem yıllarım geçiyo diye sonuçta az bir zaman değil bu 6 yıl o 36 yaşına gelmiş olucak ve düşünüyorum eğer gelecekte biticekse hiç başlamamak daha mı iyi olur ama biyandan da onun hayatımda olmasını istiyorum
+1 yılaşk yaşta değil baştadır hsks
14 Yorumla
Soran+1 yılEvet haklı olabilirsin ama işte korkum şu ileride sen küçüksün diyip beni bırakması
- +1 yıl
onunla konuş bu konuyu canım, madem ilerde bunu bahane edebilieceğini düşünüyorsun, o zaman hiç yürümeyiz siz bu yolu
Soran+1 yılMesela o ileride evlenmek isticek ben şu an üniversite 2. sınıftayım ve hep dderim önümde en az 6 yılım var şöyle o dicek ben evlilik istiyorum çünkü o aile kurmak istiyo ben dicem hayır hani onu bekletemem de 6 yıl sonuçta oda bekler mi orası meçhul diyebilir yıllarım geçiyo ee haklı bir taraftan kısa bir süre değil sonuçta hani şöyle düşünüyorum gelecekten bitme ihtimali olan bir ilişkiye başlamak ne kadar doğru ama bir taraftanda onun hayatımda olmasını çok istiyorum kararsızım :(
- +1 yıl
hem evlensen hemde okulunu okusan bitirsen olmaz mı, aynen haklısın biteceğini bildiğin bir ilişkiye başlanmamalı bence
olmazmı ya benim sevgilim benden 15 yaş büyük
12 Yorumla
Soran+1 yılaranızda problem oldu mu hiç?
düzgün olabilir ama genelde ilerde seks görünüyo haberin olsun :)
00 Yorumla1 sene gider sonrası meçhul
12 Yorumla
Soran+1 yılEvet haklı olabilirsin bende düşünüyorum diyorum şuanlık güzel ama ileride ne olucak nasıl olucak o evlenmek isticek ama bu benimle olmicak çünkü benim önümde senelerim var onu bekletmek istemem hoş gerçi bence oda yaşım geçiyor düşüncesiyle beklemez cidden çok kararsızım ama biyandan da onun hayatımda olmasını istiyorum
Gizli Üye(36-45)+1 yılniye 20ysen 25 29 yapıyon * .. ezik misin kendnle barışık ol
01 Yorumla
Soran+1 yılKendimle barışık biriyim zaten daha önce kendi yaşıtım bir erkek aarkadaşım oldu fakat çok çocuksu geiyodu bana ondan sonra 30 yaşında biriyle tanışmak bana çok farklı geldi mutlu hissettirdi çünkü mantıklı ve nasıl konuşması gerektiğini biliyo hal ve hareketleri çok ağır
+1 yılsenin akıl yaşın ona yetişiyorsa problem olmaz
11 Yorumla
Soran+1 yılEvet her konuda anlaşıyoruz problemimiz yok şu an fakat korkuyorum beni bırakmasından ileride sen küçüksün diyip
+1 yılAnlaşmak önemli, yaş problem değil bence
13 Yorumla
Soran+1 yılaslında çok iyi anlaşıyoruz ama işte aklımı kurcalayan şeyler var hep
- +1 yıl
10 yaş bana göre kritik eşik, eğer anlaşıyorsanız problem yok, mutluluklar
Soran+1 yılEve tşuanlık her şey çok güzel
Gizli Üye(30-35)+1 yılolmaz onun canı hep seks ister sende onu doyuramazsın :D
00 YorumlaOlur evet yaşın hiç bir önemi yok.
10 Yorumla
+1 yılolmaz. çok zor yani.. Anlaşabilirseniz
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı. 25-29 arasi saniyorsa dogru degil tabi...
04 Yorumla
Soran+1 yılPardon anlayamadım
Soran+1 yılHe onun farkında değilim otomatik seçmiş onu ben 20 o 30
- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılBilmiyorum Ada'm olanı var olmayanı var
10 Yorumla o size kalmış. yaşla alakası yok
10 Yorumlaolabilir neden olmasın
10 Yorumla
+1 yılEvli değilse olabilir
04 Yorumla
Soran+1 yılEvli değil bekar
- +1 yıl
İyi öğren ben çok gördüm evli bekarları daha 20 yaşındasın mantıklı düşün hemen yelkenleri indirme
Soran+1 yılHımm aslında haklısınız iyice öğrenmek lazım ama baya araştırdım bekar yani
- +1 yıl
İyi yolun açık olsun
Bilmem o yaş grubuyla ilgilenmedim daha önce.
05 Yorumlaevet olur
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı. olgun biriysen sorun olmaz diye düşünüyorum.
00 Yorumla
+1 yılHee olur çocuğum deyip sever bile
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 649 cevap paylaştı. Nelerden hoşlanacağını bilmek istemezsin
02 Yorumla
Soran+1 yılMesela nasıl konuşmalıyım onunla hep aklımda kurup duruyorum acaba benimle öyle can sıkıntısını gidermek için mi konuşuyo diye
Aşk İlişkileri konusunda 24,4b cevap paylaştı. yürekten sevgi varsa neden olmasın
05 Yorumla
Soran+1 yılSana sırılsıklam aşık olucam ben sen melek misin tarzı şeyler diyor bende onunla konuşurken mutlu oluyorum ama işte kafamda hep sorular var
Soran+1 yılHani o tarz şeyleri düşünücek ya da düşünen birisine benzemiyo pek ama yine de bilemem tabiki insanların içinden geçenleri çok kararsızım şöyleki ben diyorum korkum şu ileride sen küçüksün diyip beni bırakması ya da anlaşmazlıkların çıkması aramızda
Soran+1 yılO sevgi istiyor aynı şekilde bende hatta bana sende özlediğim şeyler var sen bana çok iyi geliyosun beni heyecanlandırıyosun atzı şeyler söylüyo hani ben hissediyorum eğer böyle olursa ben onu çok sevicem ve eğer oda doğruyu söylüyorsa oda çok sevicek ama bu fark bizi ne hale getirir bilemiyorum kararsızım hep bir kuşku
Kafa yaşı önemli.
10 Yorumlaseks yapmak için mi
06 Yorumla
Soran+1 yılNeden hep seks e baklıyorsunuz burada insan gibi normal bir soru sordum ve yardım istiyorum fikir almak istiyorum ama siz bana direk seksten bahis açıyorsunuz
Soran+1 yılAnlaşıldı sizin o kafanızın içinde seksten bakşa şey geçmiyo düşünülmüyo.
Soran+1 yılSizi kale alıpta cevap verende hata
+1 yılNeden olmasın 😂
10 YorumlaSoru cevapın içinde..
00 YorumlaBal gibi de olur..
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.
+1 yılolur olur
10 Yorumla Olmaz...
10 YorumlaDene bakalim
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı. neden olmasın
10 Yorumla
+1 yılYaş farkı çok fazla
10 Yorumla
+1 yılOlmaz, vurur geçer.
00 Yorumla
+1 yılolmaazzzzzzz
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yıladam yaşadı yani
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılNerden tanıyorsun?
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılbal gibi de olur
00 Yorumla
Devamını Gör(42)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Ben 20 yaşındayım ve 30 yaşında bir erkekle konuşuyorum düzgün bir ilişki olur mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar