25 yaşındayım, 45 yaşındaki bir erkekten hoşlanıyorum ve genelde 40'lı yaşlardaki erkekler ilgimi çekiyor. Sizce yanlış mı yapıyorum?

Aslında yaşını fazla göstermiyor konuşurken benimle yaşıt gibi. Tavırları davranışları çok olgun bu yüzden ilgimi çekiyor. Yaş farkı mutlu olmamıza engel olur mu karar veremiyorum. Böyle bir şey yaşayan varsa lütfen yazabilir mi? :(

Güncellemeler
+1 yıl
(Evli değil, boşanmış yıllar önce)
25 yaşındayım, 45 yaşındaki bir erkekten hoşlanıyorum ve genelde 40'lı yaşlardaki erkekler ilgimi çekiyor. Sizce yanlış mı yapıyorum?
Cevapla