Herkes çok düzgün karakterlisin diyor. Aşk anlamında kimse teklif dahi etmiyor. İyiler cezalandırılıyor mu?

Bunu düşünmeye başladım yırtık olanlar buluyor valla.

Herkes çok düzgün karakterlisin diyor. Aşk anlamında kimse teklif dahi etmiyor. İyiler cezalandırılıyor mu?
Cevapla