Sizce iyi insanlar gerçekten sevilmez mi?

Sizce iyi insanlar gerçekten sevilmez mi?

selam canims. bugun selvi boylum al yazmalim izledim. izlemez olsaydim, her izledigimde sinirlerim bozuluyo. cemsit gibi bi insanla tanisip da hâlâ yola cikip ilyas’i bekleyen asya… her izledigimde cemsit’in degerini sadece samet’in bilmis olmasi noktasi aglatiyo. arkadasim da “cemsit gibi insanlar gercekten sevilmez, ilyas gibileri seviyo gonuller” dedi. bazen hakli diye dusunuyorum, oyleli iste. mutlu kalin 🌸💕💖✨🧚🏻🪽

Sizce iyi insanlar gerçekten sevilmez mi?
Cevapla