Biten bir ilişkinin ardından kadının hemen yeni bir ilişki yapması neden kötü karşılanıyor?

Biten bir ilişkinin ardından kadının hemen yeni bir aşka yelken açması, hayata geri dönmesi neden yadırganıyor? Erkek hayatına devam ederken kadın yas mı tutmalı?

Biten bir ilişkinin ardından kadının hemen yeni bir ilişki yapması neden kötü karşılanıyor?

#orkide

Biten bir ilişkinin ardından kadının hemen yeni bir ilişki yapması neden kötü karşılanıyor?
Cevapla