Uzun ilişkiden çıkan bir kız neden çok kısa sürede yeni ilişki yapma ihtiyacı duyuyor?

1.5 yıllık güzel olduğunu düşündüğüm bir ilişkimiz vardı. İlişkiyi yanlış yönettiğim zamanlarımız oldu fakat yüz yüze konuşup düzeltilmeyecek konular değildi. Ben yurtdışına eğitime gittikten 1 ay sonra saçma bir şekilde ayrıldı. 2 ay sonra döndüğümde benden 1 ay sonra yeni birini bulduğunu öğrendim. İlişkimiz devam ederken beni çok sevdiğinden ve sadık olduğundan emindim. Bu ayrılığın sebebinin ve yeni birisinin bulmasının sebebinin benim olduğumu söyleyip durdu. Her şeyi geçtim, kendisine insan saygısından uzun süreli bir ilişkiden sonra bu şekilde davranmaz. Tabiri caizse tasması çıkmış köpek gibi ne bu iştahsızlık?
Uzun ilişkiden çıkan bir kız neden çok kısa sürede yeni ilişki yapma ihtiyacı duyuyor?
Cevapla