Sizce ben abartıyor muyum? lütfen yardım edin? siz kıskanmaz mıydınız?

Eşim iş yerinde çalışan kızı ismi ve firma ismi ile kaydetmiş Merve zirve tekstil gibi bende sinir oldum Yani kızda çok güzel bir kız söylemeli miyim neden hanım yazmıyor diye az önce eve geldi kadın aradı ismi ve firma ismi yazıyor hanım yazması gerkmez mi?

Sizce ben abartıyor muyum? lütfen yardım edin? siz kıskanmaz mıydınız?
Cevapla