Sizce abartıyor muyum yoksa kıskanmakta haklı mıyım?

Arkadaşlar eşim satınalma uzmanı wp çalıştığı yer modaya yön veren bir firma bazen kadınlarla alım satım yaparken çokça sohbet etmek durumda ve pazarlık yapıyor kadınlar gülücük emojidi falan atıyor eşimde atıyor şunun gibi meselaörn: selim bey o fiyattan gerçekten olmaz piyasaya bakım isterseniz 😂eşim:olur Nurgül hanım lütfen ihtiyacımız var yaparsınız bir güzellik 😂 gibi gibi ve ben bugün ona dedim hayırdır ne bu samimiyet falan diyor ne ahlaksız bişey yazmışım ben falan dedim alakası yok gülmenize ne hacet diyor lütfen benim işim ile ilgili ne söyleyeceğime de karar verme ben satınalma sorumlusuyum dedim hayvan gibi gülmenize gerek yok ama diyor bazen işi bağlamak için normal sohbet ahlaksız bişey yaparsam uyar beni dedi bende pek üstelemedim ama normal iş muhabbeti dışında bişey yok asla sizce abartıyor muyum. Dürüst olun lütfen

Sizce abartıyor muyum yoksa kıskanmakta haklı mıyım?
Cevapla