Sizce ben çok kıskanç mıyım siz olsaydınız kıskanır mıydınız?

Arkadaşlar 4 yılık evliyim 1,5 yaşında oğlum var bugün eşimle annemlere gittik orada erkek kardeşimin nişanlısı ds vardı gelinimiz kızım yaşı küçük çokta severim Yani komşumuzdu kardeşim gibi oğlumu sevdi oynadılae eşim sürekli şey diyor çocuk dilinden anlıyor çok güzel iletişimi aferin falan neyse sonra oyun oynuyoruz sürekli bie kıza bakıp gülüyor espri yaparak ya kardeşi gibi görüyor eşimin mizacı böyle ama sinir oluyorum daha ağır başlı olmasını istiyorum ama maalesef eve gelirken dedim sende amma övdün He dedim doğru planı söyledim kıskançlık yapma fesat düşünme ne var dedi dedim ben o kadar çocukla vakit geçiriyorum bana demedin bir kere aferin diyr sizce abartıyor muyum

Sizce ben çok kıskanç mıyım siz olsaydınız kıskanır mıydınız?
Cevapla