Evliyiz ama her şeyi ayrı ödüyoruz. Bu ne kadar doğru?

Bir buçuk yıllık evliyiz, ikimizde çalışıyoruz ve hep ayrı ayrı ödüyoruz mesela canım süt mü cekti Onu kasada ben kendi param ile öderim evin giderlerini eşim karşılar o liste dışında bir şey istersem kendim ödüyorum eve gelen faturalı ikimiz ödüyoruz restaurantta gidince bir o bir ben tatile cıkıncada yarı yarıya sizce bu normal mı?

Evliyiz ama her şeyi ayrı ödüyoruz. Bu ne kadar doğru?
Cevapla