AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
178Cevap
Herşeyi o yapmasın yyorulur işleri ondan tamir işleri benden
Ooooooooooo super yaaa aksam isden gelip karinin koca musluk su kaciriyo dirdiri olmicak mesela super yaaaa...
İki gönül bir olunca samanlık seyran olurmuş o yüzden bunun kaşı böyle şunun boyu şu kadar tarzı sorulardan vazgeçin artık
Herşey Yapabiliyor Diyelim. Hamarat Kızınız :) Güzelde :D
Hadi İstiyorum dedim. :) Sen Bu Kızı Bana Ayarladın Diyelim. Senin Bundan Alacağın Prim Ne? Merak Ediyorum Açıkcası
@mutlumelek
Ne primi be bunları yapan benim zaten :D
@lovemost 'a Verdiğin Cevaba Bakınırsak Arkadaşını Tanıtıyor Gibisin :)
@mutlumelek : Ya illa ki vardır ama bunları biliyor işte öyle bir kız
:D
1. ve 2. Kriterleri Bende Yapabiliyorum :) Geriye Kalanlarıda Anlıyalım Yani :D
İstiyorum Yani :D
herşeyı bılmesını ıstemem sadece bır bayanın bılmesı gerekenlerı bılsın bana yetr çunku ozaman hayatın anlamı olmaz
kız değil mubarek program yuklenmış robotsankı ne ararsan var
iyi araba kullansın yeter geri kalanları ben hallederim :)
Neden iyi araba kullansın? :)
bir çok nedeni var hangi birini sayayım :)
Bilmem en azından bir tane neden söyle bence :)
-bir yere giderken gözüm arkada kalmasın diye -şimdi değil ama ileride çocuklarımızı güvenli bir şekilde gezdirsin diye -alkol aldığımda arabamı rahatça emanet edeyim diye:) -arabama bir şey olmasın diye (yanlış anlama bu en önemsiz hatta hiç önemsiz olan)
küçük yaştan beri araba ve motosiklet kullanıyorum bunları iyi kullanabilen kadınlara karşıda bir sempatim var ayrıca :))
Ben de küçük yaştan beri araba kullanıyorum ama süper kullanırım diye bir iddiam yok her insan hata yapar sonuçta
bende hata yapıyorum her insan gibi demek istediğim o değil genel olarak kadınların araba kullanmaya karşı bir antipatisi var gibi sanki çoğu mecburiyetten kullanıyormuş gibi geliyor çevremdeki arkadaşlarımdan gözlemlediğim bu en azından :)
Yok ben araba kullanmaya bayılırım. Canım sıkıldığında çıkar geçerim arabayla mecburiyet değil zevk meselesi benimki :)
ne diyeyim o zaman kocan veya erkek arkadaşın veya bunlardan birine aday olan kişiler çok şanslılar senin kıymetini bilsinler bence :)
Teşekkürler :)
ne demek ben teşekkür ederim keşke herkes senin gibi olsa :)
Keşke :)
anladığım kadarıyla sende hemcinslerinden şikayetçisin bu konuda :D
Evet biraz :)
e bak işte aynı benim gibi düşünüyormuşsun bide bana o kadar dil döktürdün :D:D:D
Maksat muhabbet :)
hoş sohbetin ve bana vaktini ayırdığın için teşekkür ederim o zaman :))
Ben teşekkür ederim asıl güzel sohbetti :)
sonuçta araba kullanmak konusunda hemfikirizdir umarım :D:D:D
Kesinlikle :D
bende tam anlayamadım gerçi sanırım erkeksi hareketleri olan kadınlar ilgimi çekiyor belki ondan araba ve motosiklete takmışımdır :))
OLABİLİR :)
sanırım öyle :D
öyle bir kız yoktur ha varsa onu kaçıran da da vardır bı sorun
Aranan kan o ama sevgi anlayış nezaket vs elbette lazım
Benim yerimde çalışsa ben evde yatsam kabul ederim..
Olur herhalde arada bir şantiyelere yövmiyelere de gideriz
Yüz ve fiziksel güzellikte varsa istemem diyenin erkekliginden şüphe ederim valla :)
Anlamasa da olur, kendime köle değil hayat arkadaşı tercih ederim.
Tamir isinden anlayan istemem. Herseyi bozar sonra. Ama kalbimegiden yol migdemden gecer tabiki..
Sorduğun kabahat kafalarda uyuşuyorsa neden olmasın yolla gelsin :)
yok kuzum her şeyden önce sevmek isterim sevmek içinde yüz güzelliğine bakarım baştan :D
bu yokluk devrinde havada kaparım benim annemler öyle bir kız isityorlar bul getir evlen diyorlar
Hepsi teferuhat
Siyah sacli beyaz tenli candir gerisi hikayedir
Huyuda güzelse on numara olur. Bahtın açık olsun.
Teşekkür ederim
elektrik su ne her sey tamamda onlari yapicak kizmi var memlekette herkes meslegini yapsin onlara gerek yok
ben öyle degilim olmakta istemem.. herseyi ben yapcaksam ne diye evleneyimki? hem beni ben oldugum icin sevmeli öyle seyler icin degil
Zaten seni sen olduğun için sevecek, iş yapıyorsun diye seninle evlenmek mantıksızlık olur. Eş alıyorsun, işçi değil.
Tamam elektrik, su işleri abartı belki bir kadın için. Ama yemek yapmayı bilmeyen, evi az çok çekip çeviremeyecek bir kadında olmasın. Onlar güzel konaklarda büyüyen hamınefendilerden.
Ben erkeğim yemeğimi yaparım, çamaşırımı yıkarım, ütümü yaparım. Bir kadında bu kadarını bilmiyorsa bırakta ya evde kalsın, ya da hizmetçili köşklerde yaşasın.
Ayrıca herşeyi yapacaksam ne diye evleneyim diyorsun. Belirttiğim gibi eş seçiyorsun, işçi değil. Bunlar her evde yapılacak şeyler. Tamir işlerinden anlamasında, yemekten anlasın bari bayan.
Hohooyy. :D
www.google.com.tr/imgres
cok coolsun ya ezdin beni :))
gayette uygun krıterler yeterlıde daha ne olcak el becerısı önemlı benım ıcın )
kız dediğin biraz becerikli olmalı böyle olursa can kurban süs eşyası istemem:)))
Bu kızın hiç mi kötü yanı yok kardeş.
Ya illa ki vardır ama bunları biliyor işte öyle bir kız
Benim vardı böyle tanıdığım bir arkadaş çok da güzeldi ama kader şehirleri ayırdı :D
Hadi ya kötü olmuş :/
Yemek yapmayi ev islerini zaten bilcek tamirci olmaya gerek yok
1.78 boy 63 kiloysan güzel bende 1.84 olabilir yani :D
Bu işleri su işi felan yapan kızlar erkeksi olur biraz ya kız dediğin zarif narin olmalı
evlenmeyi dusunmuyodum yanilmisim demek buyuk konustum affet ltf
burada ben tam böyleyim demek mi istiyorsan merak etme evde kalmazsın
yemeği yapsında elektrik su işlerini ben hallederim :D
inşallah istemiyolardır yoksa evde kaldım demek
Ahahah ben sana öğretirim canısı :))
Çok iyisin :D
Teşekkür ederim o senin güzelliğin :)
:D hehehe
O kadar abartma.
Ama yemek yapmayı bilmiyorsan, evi azıcık çekip çeviremiyorsanda evde kaldın tabi.
Gerçi lüks konaklarda büyüyen hamınefendilerden olacaksan gerek yok bunlara. (:
Para para para. (:
Evi çekip çevirmek tamamda yemek yapmayı bilmiyorum malesef sabah akşam poğaça börek yer artık zavallım :D
nerde o kız söyle bana nerde alıyım
Ben varım :D
tamam gel seni alacam evlen benimle :) dur bir dakika ne evlenmesi la bir okul bitsin salla gel nişanlı olak :) şaka makada eğer öyle biriysen seni alan yaşadı benim eski sevgilimin yanında böyle bir kız melek kalıyor melek :D
Eski sevgilinin nesi vardı ki?
ne yemek yapmayı bilirdi nede temizlik yapardı. :) kendine sevgili değilde kendine bakacak adam arayan tipdendi :)
Hadi ya o da kötü. Gerçi bizden sonraki nesil daha da bir kötü geliyor
o nesil beni ilgilendirmez :D kendi nesilim normal bizden sonrakiler düşünsün onu :)
O da doğru :)
Bana yemekxyapsin cocuklarima baksin temizlik yapsin bide geceleri yatak da iyi olsun yeter başka bisey istemem
Böylesi candır istenmez m i :-)
:)))
Bildigin sarbest meslek
Cocuguda adam yapar br zahmet maksat formu bozulmasın
erkek salataya bulaşığa yardım edince bişey olmuyo ama :D
Butun bunlari ben yapacaksam kocam ne yapacak? Oda kisa bir kazak orer heralde
tip olmadiktan sonra bunlar olsa ne yazar canim
Tipte var canım merak etme.
ooo iyi o zaman işte
:))))
İlk 2 kriter süper ama son 2 kritere gerek yok ^^
Neden?
Onu da bize bırakın canım. Bir işe yaradığımızı bilelim :)
Ahahah olur :)
Bak benden sana dost tavsiyesi. Eğer olur da biriyle evlilik kararı alırsan vs. yani baştan sevgili olursan bu meziyetlerini söyleme. Bilmesin. Baktın kendi beceremiyor o işteyken vs. sen el atarsın. Noldu buna nasıl oldu derse oldu ya sorun yok diyip geçiştirirsin :) O bir şeyler yaparken akıl vermezsin şevkini kırmazsın. Sana bağlılığı sevgisi saygısı ve güveni artar. Ötesini elbette sen bilirsin ama bir erkeğin özellikle evliyken ruhunu okşamak sana inanılmaz artılar kazandırır tabi abartmadan.
Annem de aynı şeyi söylüyor gerçi o bütün işleri bana yıkmasın diye öyle söyle diyor ama aynı şey :D teşekkür ederim tavsiyen için dikkate alacağım :)
Ben bütün işlerde değilim. O dediğin olay uyanıklık. Ben evliliğiniz güzel olsun diye bunu söylüyorum. Annenin dediği hoş değil. Eşin açısından kurnazlık senin açından uyanıklık yani art niyet barındıran bir olay annenin dediği. Benim dediğim iyi niyet barındırıyor. Annenin dediği öneri yuva zedeler benimki yuvayı sağlamlaştırır. Kusura bakma ama olaya geniş açıdan bak objektif ne söylemek istediğimi iyi anlayacaksın. Rica ederim ne demek.
Haklısın. Tekrar teşekkür ederim :)
Rica ederim :)
gönlüme hitap etmiyosa isterse süpermen olsun traş sabunu :)))
Ya niye istemiyim ne güzel verinimet daha ne olsun 😊
nerde bulursam kaçırmam kanka
Kaçırdın bile kanka :)
Sexten ve kocasının ruh halinden de anlayacaksa neden olmasın
Ben eş arıyorum kendime. İşçi değil...
isteriz. nereyi imzalıyorduk? :)
Ahahah dur bir daha imza yok :D
tüh :)
Ben ona aylık maaş bile bağlarım ne diyosun :))
Ahahah o niye :D
kızda ne arasan var , B tipi ehliyetide varsa sgk falanda yatırırım bürüt kardan %10 veririm :))
İyiymiş :)
tip olarak erkek gibi biseymi oluyor bu kız
Yoo normal bir kız
Şaka yapıyorum :) Allah sahibine bağışlasin derim. ne denir ya da düşünülür ki
Bilmem ki.
onlarin hepsini bende yapıyorum yani :)
Bu dediklerini türki kizi hic bir pohuma yapamaz
Valla ben Türküm
Yapiyormusun bu saydiklarini
Evet hepsini
Ben karimi calistirip yipratmak istemem.. O yaşasin hayatini ben ona bakarim
Vay be böyle düşünen çok az erkek kaldı :)
Simdik erkekmi var allahini seversen? Valla erkekliigimden gurur duyuyorum.. Hic kimsede ben gibi olamaz...
tabıkı ısterım neden ıstemeyım :D
Size hiçbir iş düşmeyeceği için mi? :)
hayır canım erkek erkeklıgını yapmalı kadında oyle bıblo gıbı olmamalı herkesın ucundan tutması lazım bence
Yani tabiki :)
neyse mutlumelek napıyosun
İyi sen :D
iyiyim bende muhabbet etmek ister mısın
Bilmem olabilir
mesaj atayım mı?
Sen bilirsin
mesaj at dıyosun cevap vermıyosun ne ıs tamırcı :D :D
Attım ya
Kalp güzelliği warsa başımın tacidir
kişiliği ve güzelliği de önemli ;)
tercıhen kaçak elektrık de bağlasın :AS:DF:
Hehjue
Hani meslek lisesinden mezun oldun 😅😄
Düz lise mezunuyum pdr okuyorum :D
bir an torna tesviye diceksin sandim 😅😄 elektrigi nerden ogrendin
Amcam ve babamdan :)
Tehlikeli ama. Gerci faz nötr elektirigi götur 😅😄 pdr de isine nasil yarar ki acaba bu elektrik falan veriyomussun ogrencilere 😅😄
Hayır ya :D :D
Muhendis neden olmadin?
Neden olayım ki? Zaten asıl olmak istediğim meslek de bu değildi.
Muhendislikte bunlar sana fazlasiyla avantaj saglardi 😅😄
Mühendislik bana göre değil ya.
Hepsini arastirdi sanki haspam 😅😄
Haspam ne demek biliyor musun?
Bizim burada agiz kenariyla soylenen hafif elestiri hafif espirili kelime.
Hmm. Bir de internetten baksana onun anlamına
Bakmama gerek yok ben iyi anlamda soyledim o yeterli.
Peki.
Nerde Nezaman kimle söyle hemen alıyım karıyı boşayıp
Oha ya siz erkekler hep böylesiniz zaten. Biraz değişin bee.
espiri yaptık hemen laf soktun varya
Yemek ve temizlik olayı olsun bide çok narin olmasın sıkıntı yok çözeriz
Iyi de güzellik ne olacak :) yatağa girdimi dışarıya ciktimi hersey unutuluyor
öyle kız vaarda bizmi bilmiyoruz
Öğrendiniz artık.
hanı nerde kım
Ben
mesajınızı beklıyorum ozmn
Nasip
nasipler ilk önce sizi bulur ıns
İnşallah
Ne Zaman Evleniyoruz? :D
Hiçbir zaman :D
Teşekkürler İyi Akşamlar :D:D:D
Bildiğin Harun abi bu.
Hele bir adres ver. Istemeye gidelim :)
Cıkk olmaz :)
Himm istemeye gitmeyelim , istemeye gelelim ozmn :)
Böyle kız olsun
Bıyıkları bile olsa alırım.
boyun 1.78 miş sen kız değilsin