Evlilik nasip işi tüm kalbimle iman ediyorum ama bu düşünce zaman zaman aklıma gelmiyor değil sizin de böyle mi?

Arkadaşlar selam. Lütfen dalga geçmeyin koca arıyor falan demeyin üzülürüm sadece içindekini paylaşmak istedim. Bir ay sonra 28 olacağım Allah nasip ederse. Bu zamana kadar erkek arkadaşım falan filan olmadı ders çalıştım okulumu bitirdim 3,5 yıldır akademisyenim hamdolsun. Atanmadan önce beni evlilik maksadıyla hiç soran olmadı atandıktan sonra 3 kişiyle görüştüm hepsi beni beğendini hatta 2. 3. görüşmeyi istediler fakat hayat şartlarım vs gibi nedenlerle reddettiler hep. Hayırlı değilmiş tabi ki inanıyorum buna. Ama yaş artık 28 olunca aklıma bazı sorular gelmiyor değil ve etrafımda o kadar çok evlenen var ki? Ve hepsi çok güzel değiller ben de çirkin değilim ve çok olumlu yönlerim var bana göre. Acaba diyorum rütbem yüksek arabam var falan diye mi millet hiç yanaşmıyor ya da Allah beni seviyor da üzülmemi istemiyor boş insanlarla. Belki de bu yazıdan 1 ay sonra evleneceğim kişi karşıma çıkacak her şey Allah’ın elinde onun izniyle. Bana diyorlar sen de çabala ama nasıl? Bir kız nasıl çabalayabilir ki yalnız yaşıyorum başıma bela almaktan korkuyorum sosyal medyadan falan bulmak bana göre değil ve zaten oradaki insanların amacı belli. Siz de durumlar nedir geç mi 28 yaş evlilik için. Hoş geç olsa ne yapacağız ki Allah nasip etsin ona göre olacak. Dertleşelim istedim.

Evlilik nasip işi tüm kalbimle iman ediyorum ama bu düşünce zaman zaman aklıma gelmiyor değil sizin de böyle mi?
Cevapla