Zorla evliliğin vebali nedir? Siz olsanız naparsınız?

Selam arkadaslar ben 3 yıl önce ailesi tarafindan görucu usulu evlendirilmis 25 yasinda bi bayanim. Istemedigim halde zorla evet dedirttiler üstelik evlatliktan red edilerek tehtid aldim. Neymis benim kucugum benden once nisanlandi diye evde kalmis oluyormusum vs vs. Herneyse nisanlandim nisanlimi asla begenmedim onca cabama rağmen. Nisanlim o dönemden beri biliyordu onu sevmedigimi ve hic tepki göstermeden benle devam etti. ( Beni görmeye geliyordu hic muatap olmuyordum mesajlarina gec cevap veriyordum vs) Ona rağmen benle evlendi. Kisaca adamin umrunda degil onu sevip sevmemem! 3 yillik evliyim cok mutsuzum üzerimde istemsizce bi sinir var. Esim bunu farkinda ve hala sifir tepki, hersey normalmis gibi davraniyor. Bilmiyorum nereye kadar dayanabilcegimi. Bosanmak istesem ailem kiyameti koparir. Esimle konussam bu konuyu (ki biliyor, 'sen beni sevmesende ben seni severim' der) hicbir sonuca varamayiz. Aileme karsi gelmedigim icin bunlari cekmek zorundamiyim? Siz olsanız napardiniz. Dinen bunun vebali nedir? Lütfen ciddi yorumlar yazin..
Kendi ayaklari uzerinde duran biriyim. Ekonomik özgurlugum var. Ablam zamaninda kendi severek evlendi ve sonra 1 yil icinde bosandigi icin babam beni buna zorladigini soyluyor. Anneme babama cok kirginim.
Zorla evliliğin vebali nedir? Siz olsanız naparsınız?
Zorla evliliğin vebali nedir? Siz olsanız naparsınız?
Cevapla