Ben etmem. Sadece kızımın adını yaptırırım. 😀 peki siz?
Sevgiliniz ‘isimlerimizi dövme yaptıralım’ dese kabul eder miydiniz?

Ben etmem. Sadece kızımın adını yaptırırım. 😀 peki siz?
Sevgiliniz ‘isimlerimizi dövme yaptıralım’ dese kabul eder miydiniz?

Kabul etmezdim ya, gerek yok böyle şeylere. Bu tür şeyleri ben anlamsız buluyorum. Sevgilinin ismini dövme yaptığın zaman ne oluyor, ne değişiyor ki? Bir de o sevgilinden ayrıldıktan sonra o dövmen halen sende kalıyor ne anlamı kalıyor yani
Kabul etmem, ilerde ilişki biterse ismi nasıl saldırı anca Annem, Babam, çocuğumun ismini yazdırırım fakat ona bile gerek yok sevdiğimin ismini kolye olarak boynumda taşırım,
kabul etmem dövme kanı zehirler eyer sevgilim benden böyle sağlıksız bir şey isterse kabul etmem eyer üzülürse ona bunun sağlıksız bir davranış olduğunu söylerim
Cevap
20Cevap
Gerek yok bence önemli olan oraya değil aslında kalbin içine yazmak
Tabi ki yapardım
Eşimle 2 aylık sevgili iken parmaklarımıza isimlerimizi yazdırmıştık.. ♥
Ederim zaten ikimiz de dövme seven insanlarız şık zarif ve anlamlı dövmeler tercihimiz olurdu.
Etmem. Ortalık bi an gaza gelip sevgilisinin adını dövme yaptırıp ayrılınca da sildirmeye çalışanlarla dolu.
Ben yaparim hic sorun degil, sectigim insani kalbime alicam da ismini mi derime yazdirmaktan cekinecem o ne bicimsiz bir is :S
20 yıllık kocamı kırmam yaa.. İsterse yazarım adını napayım
Dövme sevmiyorum. Ama sevgilim değil eşim de olsa yaptirmazdm
Sevgilinin ismini dövme yaptırma olayı bana itici geliyor ya kabul etmezdim.
Etmem ben dövmeye karşı biriyim zaten kalbime yazdığım birini koluma neden yazdırayım ki?
Sevgilimi seviyorsam bile. yaptirmam. ayrılır gider o iz bende yara olarak kalir
bunu teklif eden biri benim sevgilim olamaz. aşırı ergence.
Eğer evlenirsem olacak kız çocuğumun adını boynuma yazdırmak istiyorum.
Eşimin ismini yazdırırım da sevgilimin pek sanmıyorum
Yok ya sonra rezil oluyorlar sildirip üstünü kapatıcam diye
Hayır sevgiliyken kabul etmem ne olacağı belli değil bu işler nasip kısmet sonuçta.
The walking dead’de görmüştüm son sezonlarda kızının adını dövme yapan anne baba vardı
Evlenince eşimin adını yüzük parmağıma dövme yaptırırdım
Dövme olayı bana ters, kimin söylediğinin ya da istediğinin bir önemi olmaz, yaptırmam
Ben kendi çocuğum olursa ismini yazdırabilirim ama sevgilim olmaz. Be olacağı belli mi bu hayatta 😂
4 adet farkli bölgelerde ismimle gözlerimi yaptırmıştı
Yaptıracagız, yakında
Etmem. Dövme sevmiyorum 😃
Benim ablam 2010 yılında tam bu sevgili isimlerini dövme yaptırma döneminde beraber yaptırmışlardı. 2 sene sonra üniversiteye gittikten 1 ay sonra ayrıldılar. O dönem de sildirebilmek için canı çıkmıştı.
Eşim olsa tamam derim ama sevgili gibi geçici biri için vücudumu kazıtmaya değmez
Hayır. Dövme yaptırmam vücuduma ama o isterse yapsın
Hayır etmem gereksiz.
Hayır ya çok saçma bence isim dövmeleri 😅
Hayır nasıl olsa ayrilcaz yarın öbür gün
Sakızdan çıkandansa olur
Sevgilimle alakası yok. Dövme yaptırmam ben.
Kendisi yapabilir ben yapmam. Sevmiyorum.
Kocam bile olsa yapmam dövme
Hayır saçma bir durum. Üstelik sevgili
Hayır yav keko keko şeyler saçmalamasın
İsimli dövmeler çok saçma geliyor
Bedenler boyama kitabına döndü
Boş yapma yavrum , derdim
Evlenince evet, evlenmeden yaptırmam.
Ben kabul etmem
Hayır, bugün var yarın yok
Nişanlım veya eşimse minimal tarzda olabilir
Bebekse cildim buna hazır değil
Kabul etmem.
bana gore degil
Saçma!
Hayır etmem
Özenti ergen..
Sevgilim mi? Hayır.
Etmezdim.
Evet
Hayır
Ederdim
Dövme sevmem
Red ederim tabi ki
Hayır ergence
Gitsin oda yapmasın bende yapmam gereksizce bişey
Dövme sevmem.
Etmemm
kabul etmem
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?