Evlilik için neden dövme yaptırma şartını sunduğunu sorgularım. Çünkü oldukça saçma bir şart dövme bir başkası istediği için yapılmaz kişi kendi istediği için yaptırır. Sonuçta vücudunda dövmeyi taşıyacak kişi kendisidir. Böyle bir şart sunulsa inadına kabul etmezdim
Hayır kabul etmem. Saçmalama derim sinirlenirim. Yani evlilik için dövme yaptırmayı şart koşmakta ne demek sanırsın karşısında mal var ve ona ait olduğunu bildirmek için dövme istiyor. 🤦♀️ Mal mülk alınca tabuya isim yazdırmak gibi bi şey ima etmiş olur. Hiç kusura bakmasın gitsin başkasına saçma isteklerinden bahsetsin. Ayrılırım. Evlilik için bunu talep ediyorsa evlenmem daha iyi sonra başka saçma sapan istekleri de çıkar o yüzden gerek yok başımı ağrıtmam.
Sevgilim olsun da dövme sıkıntı değil çözerim :D zaten şu an dövmelerim var çok büyük değil ama sevgilim için yaptırırdım. tabi böyle bir isteği olması da saçma orası ayrı