Ben öyle yanar döner insanları pek sevmiyorum hadi sevdim diyelim ve netlik kazandıracaksam beklemem ciddi ciddi konuşurum ağzında çıkan noktaya virgüle bile dikkat eder puan verir iyi ya da kötü karara bağlarım
O an içinde net olmayan ne istediğini bilmeyen kişi zaten ilerdede hiçbir zaman net olamaz bir şey ya vardır ya yoktur bunun kararını veremiyorsa zaten hiç olmamıştır
ben her tanışma aşamasında karşımdaki kişinin bana yaklaşımına bakarım ve ona göre tavır takınırım. niyeti olmayan biri de benim gözümde takılmalık biridir ki kendisi de zaten böyle bir ilişki istiyordur, yani onun gibi niyetsiz hareket ederim. bir beklenti içinde olmam, zaman geçiririm sadece. sonra da ben yoluma o yoluna.
büyük konuşmayı hiç sevmiyorum hayatımla alakalı meselelerde ama zannetmiyorum bekleyeceğimi. Çoluk çocuk eğleyecek vaktim yok açıkçası. Karşıma çıkan adam neyi istediğini bilmeli. Hiç gelemem bu tür şeylere.
Ben beklerim de zaman beklemez. Herkesin ağzında bir zamana bırakalım bırakalım. Sanki zaman her şeyi çözüyormuş gibi. Ben net insanım net olunmasını isterim. Bir şeyi istiyorsan varsındır, istemiyorsan yoksundur.
Sevgi konusu bir yana ancak net olmayan insan ne istedigini bilmeyen insandir, kendini taniyamamis kisi kararsizdir. Birini egitmek yerine egitilmis, egitimliden yana hakkimi kullanmayi tercih ederim. Cunku varlar.😎
Önce konuşmak gerek bence. Meçhule beklemek doğru değil. Ama dengesizliğin dayandığı bir sıkıntı dert sorun varsa, halledilmesini ve normale dönmesini beklemek gerek bence.
Soruda da belirtildiği üzere niyeti belli değil. Gururu ayaklar altına almadan, kendini ezmeden "Belki sevişince bana bağlanır!" hatasına düşmeden uzaklaşmak lazım
Evet aynı görüşeyiz. İzah ediyor, ikna etmeye çalışıyorum ama inandıramıyorum. Bazen kör oluyor insanların gözü. Ve maalesef haklı çıkmak için bir müddet beklemek gerekiyor
Bazı durumlarda evet. Yani ilişkiye sıcak bakıp ta ben doğru kisimiyim tereddütunu yaşayan karşı cinse zaman tanirim. Hiç acelem yok. Tabiiki ilişkiye bakış açısı olmayan birini kimse beklemez
O ilişki netlik kazanmaz öyle gider Sonra o karşı cins başkasını bulur bekleyen de beklediyle, beklediği ile, beklediğinle ( doğrusu nasıl yazılıyor bilemedim 😃) kalır.