Sizce belli bir tahammül sınırından sonra karşı cins tanıma isteği kalmıyor mu?

Sadece kendisine yönelmek ve kendisi için yaşamak istiyor insan, karşı cinse gram çaba gösterme enerjisi kalmıyor
Sizce belli bir tahammül sınırından sonra karşı cins tanıma isteği kalmıyor mu?
Cevapla