5 sene tanıdığım kişiyle yakınlaştık ama pişman oldum ne yapmalıyım?

Birini 5 seneden beri tanıyordum biraz yakınlaşma öpüşme oldu ama ben pişman oldum onu arkadaş olarak görüyorum bir daha yakınlaşma gibi şeyler olsun istemiyorum , duygusal boşluğumdan bir anda oldu ama ileri şeyler yaşamadık. İstemediğimi onu da kaybetmek istemediğimi nasıl söylemeliyim

5 sene tanıdığım kişiyle yakınlaştık ama pişman oldum ne yapmalıyım?
Cevapla