5 yıllık sevgilim ayrıyken başkasıyla konuşmuş, pişmanım deyip geri döndü, ne yapmalıyım?

Benim 5 yıllık bir sevgilim vardı bir gün tartıştık ve benden ayrılmak istediğini söyledi bu süreçte çok acı çektim ama kendimi buldum sonra bir gün beni aradı yok geçen beni aramışsın falan saçmaladı kapattım aşırı ısrar etti helalleşelim ben sana ayıp etttim diye sırf pişman olduğunu görmek için buluştum neyse bu bana başta çok pişmanım özledim falan filan ya dedim ki 5 sene ya tamam dedim sonra birden aynı gün benim düşünmem lazım dedi bana süre tanı dedi dedim sg ben seni beklemiycem, sonra ertesi gün gene dedi ki ben gidiyorum son kez konuşalım. Ağladı ben de dedim direkt sen biz ayrıyken başkasıyla mı konuştun evet dedi ama çok pişman oldum sonra iletişimi kestim senden iyisini bulamam ben dedim ki yapamam, ben seni sıkarım boğulursun annesine de söyledim onlar da kızdı, dedim ki sen nasıl bir ilgi bağımlısısın dayanamadın mı 10 gün illa biri mi lazımdı neyse dedi ki işte bak kulun köpeğin olayım vs vs kafam çok karışık çok ağladım çok

5 yıllık sevgilim ayrıyken başkasıyla konuşmuş, pişmanım deyip geri döndü, ne yapmalıyım?
Cevapla