Size ve ailenize saygısı kalmamış birisi ile birliktelik düşünür müsünüz?

Bunca kavga , bunca tartışma onca hakaret... Hepsinde alttan aldım, ilişkimiz için çaba sarf ettim. Hep olur taraf için çalıştım ama artık yoruldum. En son yaptığı da bardağı taşıran son damla oldu.

Anneme , sülaleme , yakınlarıma küfretti. Üstelik keyfi bir şekilde, bana sinirlendiği için. Saygısızlık yaptığı vakit hep uyardım ama artık uyarmak istemiyorum. Üstelik gülerek ohhh iyi ki öyle yaptım keşke 10 katını da yapsaydım dedi.

Ben duygusal olarak hiçbir şey hissetmiyorum artık, her yerden engelledim. Beni gerçekten seven bana saygı duyan kişiye, kişilere harcicam vaktimi.

Koskaca 15 ay be, canım acıyor 😔
Size ve ailenize saygısı kalmamış birisi ile birliktelik düşünür müsünüz?
Cevapla