Ayrılıktan sonra sevgilim tam 1 ay sonra arkadaş kalalım diye aradı. Amacı ne sizce?

İlişki içinde biterse asla arkadaş kalmayacağız seni mekanda görsem kalkar giderim derdi ve yaptı sonra aradı ben de bilmiyorum dedim düşün tekrar konuşalım dedi ve yine beni görünce kalkıp gitmeye kalktı gitmedi bu sefer arkadaşlarımız laf etmiş çocuk musun diye cevap için arayacak niye böyle yapıyor amacı ne ki?
Ayrılıktan sonra sevgilim tam 1 ay sonra arkadaş kalalım diye aradı. Amacı ne sizce?
Cevapla