Birçok kızı beğenmiyorum ama yalnızlıktan geberiyorum. Neden böyle?

Konuştuğum kızlardan hemen sıkılıyorum. Biriyle arkadaşça muhabbet etsem bile artık o bana hiç çekici gelmiyor. Zaten normalde de kimseyi kolay kolay beğenmiyorum. Neden böyle?

Birçok kızı beğenmiyorum ama yalnızlıktan geberiyorum. Neden böyle?
Cevapla