Çok yakışıklı biriyim ama kızlara bakmıyorum, en iyisi yalnızlık sanki sizce?

Evleneceğim birini istiyorum oda bu devirde zor sırf hahah kikiki için de biriyle olmak saçma geliyor birini kullanmak. En iyisi yalnızlık değil mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Zamanında çok p*ç-lik yaptım.. şimdi durgun ve yorgunum kimseyle işim yok. Varsa düzgün biri ölürüm uğruna.
Çok yakışıklı biriyim ama kızlara bakmıyorum, en iyisi yalnızlık sanki sizce?
Cevapla