Hiç sosyal bir insan değilim içime kapanık biriyim. Bu beni kocamın gözünde ezik gösteriyor mudur?

İşe gidip geliyorum. Alışverisimi kendim yapiyorum kisacasi her seyi tek yapiyorum. Ozel gunleri kutlamam dugun de yapmadim sade bir nikah yaptim sebebi hiç cevremin olmayisi.
Sadece kocamin yaninda yüzüm gülüyor mutlu olabiliyorum. İşte olunca beni ariyor evde televizyon izlerken opup nasilsin diyor
Arasira o da bana eslik edip carsiya pazara geliyor içten içe bana acıyor mu?
Bir keresinde bana hiç canın sıkılıyor mu dedi ben de sen yanimdayken hayir demistim tebessum etmisti.
Yani yalniz olmak benim sucum degil insanlar guvenilmez cok cikarci kotu ilk basta her sey guzel gidiyor sonra tepeme cikiyorlar bende mesafeli davraniyorum.
Böyle böyle kendimi bildim bileli bu duruma alistim.
Güncellemeler
+1 yıl
@yorks Teşekkürler.
Hiç sosyal bir insan değilim içime kapanık biriyim. Bu beni kocamın gözünde ezik gösteriyor mudur?
Cevapla