İşe gidip geliyorum. Alışverisimi kendim yapiyorum kisacasi her seyi tek yapiyorum. Ozel gunleri kutlamam dugun de yapmadim sade bir nikah yaptim sebebi hiç cevremin olmayisi.
Sadece kocamin yaninda yüzüm gülüyor mutlu olabiliyorum. İşte olunca beni ariyor evde televizyon izlerken opup nasilsin diyor
Arasira o da bana eslik edip carsiya pazara geliyor içten içe bana acıyor mu?
Bir keresinde bana hiç canın sıkılıyor mu dedi ben de sen yanimdayken hayir demistim tebessum etmisti.
Yani yalniz olmak benim sucum degil insanlar guvenilmez cok cikarci kotu ilk basta her sey guzel gidiyor sonra tepeme cikiyorlar bende mesafeli davraniyorum.
Böyle böyle kendimi bildim bileli bu duruma alistim.
Sadece kocamin yaninda yüzüm gülüyor mutlu olabiliyorum. İşte olunca beni ariyor evde televizyon izlerken opup nasilsin diyor
Arasira o da bana eslik edip carsiya pazara geliyor içten içe bana acıyor mu?
Bir keresinde bana hiç canın sıkılıyor mu dedi ben de sen yanimdayken hayir demistim tebessum etmisti.
Yani yalniz olmak benim sucum degil insanlar guvenilmez cok cikarci kotu ilk basta her sey guzel gidiyor sonra tepeme cikiyorlar bende mesafeli davraniyorum.
Böyle böyle kendimi bildim bileli bu duruma alistim.
Güncellemeler
+1 yıl
@yorks Teşekkürler.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer