Kocamdan etkilenmiyorum, sadece aliskanlik ve yalnizlik icin mi evliyim, bosanmalı mıyım?

Karı koca da değiliz bildiğiniz kankayız, ayrılmalı mıyım? Dış görünüşünden konuşmasından hiçbir şeyinden etkilenmediğimi fark ettim ama sade alışkanlık var. Yalnızlığımı onunla gideriyorum gibi bir şey ama artık onu da istemiyorum. Ama bir yandan ayrılırsam hepten yalnız kalırım diye çok korkuyorum. Evlilik böyle bir şey mi?

Kocamdan etkilenmiyorum, sadece aliskanlik ve yalnizlik icin mi evliyim, bosanmalı mıyım?
Cevapla