AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
105Cevap
Kesinlikle en iyisini yapmışsın boşuna kendini yıpratıyosun hepsi gelip geçici hiçbiri liseden sonra olmuyolar
lise aşkı yalan :) :) gecici oluyoo bazılarıı tabii insanına bağlı bu
bencede ya ama guzel bir zaman, herkesin o zamanda asik olmasi ve bir sevgilisi olmasi gerek bence biraz da stress var tabi
Lise 1de tanistim sevgili olduk cok mutluyumm.. şu an uni 2deim.
ALLAH sizi ayırmasın inşallah bak ne güzel ama şimdiiikilerine güven olmuyo malesef hepsi şeytanlıgın peşinde
Sagolun.. Amin
Lise sonsun madem üniversiteyi kazan hem orda daha sağlıklı ilişkilerin olur hemde ciddi düşünebilirsin önce eğitim.
Hhyr kardesim yanlis dusunuyosun en iyisini yapmissin ilk tuttugun el karinin eli olsun bence ve bu isler yazi naparsan yap alninda kim yaziliysa onu bulacaksin
Bende lise geçmişim boyunca hiç sevgili edinmemiştim , çocukça geliyolardı , saçma gibiydi ne biliyim. Şimdide pişman değilim , napıcam çoluk çocukla uğraşıp
Bebek ve çocukların oyunları gibidir lisede aşk :) Kasların gelişimine fayda sağlar ve hayata hazırlama görevi vardır. Hızını alamayıp bokunu çıkaranlar 18-20 sinde anne baba olur ya da kaşar-pezeveng :) Dozunda alınmışsa çok faydalıdır...
Kesinlikle gereksiz doğru düşündün. üniversite ya da iş hayatında olması daha mantikli.
gelmişiz şu dünyaya bir kere lise aşkından güzeli mi olur
Sence lise aşkı mı güzeldir üniversite aşkı mı?
en iyisini yapmissin lisede coook nadir zaten bulunur oyle ilerisi icin bir es basla Üniversiteye o zaman olur zaten:)
olmadı nenen sana evde kalmıs bir uzak akraba kızını bulur üzülme asdthg
su an kı döneme göre ezık gözüyle bakabılırler ama :D ben 91 cocuguyum bızım dönemde cok fazla yadırganmazdın bence :D
lisede boş özellikle erkeklerin aklı havada pardon penisinin başında aklı... biraz olgunlaşmaları gerek kızlar daha erken olgunlaşıyor. erkeklere göre...
Onlar okumak için değil.. Sevgili yapmak için okuyanlar dır.
annem geçici olur olursa diyor :D anne sözü dinlemek lazım
Lise arkadaşlıkları ebedi ama ilişkiler konusunda aynı şeyi düşünmüyorum tabi istisna durumlar hariç
universitede bir sevgili bulrsun o daha kalici olur lisede pek bir numarasi yok sadece elin bos gezmessin olay bu. sen ders calis ODTU de cok guzel kizlar var ornek vereyim
Olsa iyi olurdu zaten ciddi şeyler olmuyo bu zamanda senin içinde tecrübe olurdu
Nadir şekilde devam eder o ilişkiler çoğu zaman yıkımla , psikoloji kaybıyla sonuçlanır. Ya kız kaşar olur onca yıl çıkıp ya da hanım olur. Aman konuşturmayın beni kader be
bak kardeş bence lisede sevgili bulamadım ya da sevgilim olmadı diye hiç dert etme sen hele güzel bir üniversite tuttur orda Allah izin verirse istediğin kişiyi bulursun
sen lisedeysen o büyükse bile. İş lise aşkından başka bişi olmuyo boş iş boş
hani hep derler ya ''lise aşkı bı başka''bu sözü syliyenin ağzına burnuna vurasım geliyor
Gerçekten seven olabiliyor ama çoğunluğu sevgilim olsun mantığıyla takılıyor artık. O yaşta gençlerin önce geleceğini ve üni sınavını düşünmesi taraftarıyım
Geçici olduğunu sanmıyorım bn. Bizmde 5 yıl olcak , iyiki tanımşm onu. Ama tabi herşey nasipp 😊
Ergence duygularla sevsiğin birine ne kadar güvenebilirsin?
en iyisini yapiyorsun zmn kaybi kardesm :) takma kafaya elbet dogru kisi cikcaktir karsina
Daha lisede evlenilecek kıZmı bulunur. Kim öyle kim kala sahi bizim zamanımızda flört vardı ya ne oldu da sevgili oldu. Düşünmek lazım
Elbet gecici olcak geblik asklari bnlar. Fakat tatmak gereken bir duygu. Bidaha o gnler gelmiycek sonucta
Cok gereksiz eğer öyle bir saçmalık yapmasaydim şu anda bulunduğum mevkiiden daha iyi bir yerde olabilirdim.
Neden ki? Derslerine mi çalışmadın mesela?
Evet
En iyisini şu an sen yapıyorsun kanka ben çalışmadım hep kızlarla takıldım okuldan kaçtım şimdi o Yüzden üniversite okuyamadım çok pişmanım keşke hiç bir kızla takılmasaydım..
Universiteyi kazan bak nasıl oluyor lise aşk lari sonbahardaki sicak havalar gibidir bu baslar bir biter hic bisey anlamassin ve soguk carpar grip olursun :)
bende lise sonum lisede hic sevgilim olmadi sanirim bu iyi tabi sevgilinin kim ve nasil biri oldugu cok onemli seni yola sokabilir veya yoldan cikarabilir
Bence hayatımızın en güzel dönemleridir sonuçta bir daha yaşayamayacagız tadını çıkarmak gerek..
Saçma tabi ya. Anca millete hava atmak için saçma sapan şeyler yapıyorlar. 😒
Çoğu gereksiz ama evliliğe giden lise aşkları da yok değil.
Bence insan sevgiliden cok kariyer pedindr kosmadigj icin uzuluyor
yoo bence en iyisini yapmışsın zten sevgli gelip geçici
Aşk bu üniversiteyimi bekleyecek nerde ne vakit insanı çarçarpacsğı belli olmaz..
saçma lise de sevgili olmak olanların çoğu birlikte değiller şimdi nadir olanlar evlenmiştir heralde
özellikle sevgili arayanlar çok ergen gözüküyor ama akisina bırakmak gerek daha önünde çok zaman
Olgunlaşmadan sevgili olmak doğru değil çok iğrenç şeylere tanık olabilir insan. (kastettiğim aldatma eski sevgilisine geri dönme gibi şeyler)
Cogu kiz erkek hava icin sevgili yapiyo canım sen onlara uyma ilerde ins uniw. gidersen orda bulursun. Ben lisedeyken sinifta bazilari yiyisiyolardi arka siralarda gidip bir tane cakasim geliyodu salaklar :>
o kadar ağır konuşursak kökü bizede bulaşır bizde liseden geçtik ama bazıları tam bır ergen ilerisi bunuda görmek lazım çoğu kendınce öpme sevişme durumda nadir vardır ılerıısnı devam ettıren
lisede sevdiğin kız varsa tavsiyem duygunu açıkla evliliğe gidin
lisede ve üniversitede ilişkilerin bitmesinin nedeni
evlilik dışı cinsel ilişkidir
%100 tipe bakılarak sevgili oluyorlar zaten gerçek aşk olduğuna inanmıyorum kısacası BOŞ İŞLER.
Tadını çıkartın diyorum. İleride o masumiyette ilişkilerle karşılaşmayacaksınız
Geleceğin, yaşayacağın 3-5 aylık yalan dolan aşktan daha önem teşkil etmektedir.. unutma :)
Kişiden kişiye göre değişir. Evlenende var gönül ilişkisi yapanda.
çoğu gelip geçici, çıkarlar üstüne kurulmuş, kanımca gereksiz
saflıklar yeni heyecan arayışlarıyla geçen saçmasapan sıkıntılı bir dönemdi
Lisede sev olunmaz dost olunur ona dostluk denir dostluk :)
bunu o yaştaki kimseye anlatamassın kapılıyolar işte
Bence lise de ciddi bir ilişki yoktur olmamalı da yani bana göre
Ergenliğin verdiği pembe rüya. Hayatında yaptığın saçmalıklardan birisi.
Ya vicik vicik ergen ilişkileri hocam hiç bulasma aşkım demek için birbirleriyle cikiyorlar bırak duyguların otursun olgunlassin evlilik hayali kuran arkadaşlarım 3. ay ayrıldı komedi ya
Lise sondayım şimdiye kadar hiç olmadı uğraşmadım yani
Derslerine ver kendini boşver kızları ;) ben meslek lisesi okudum lise zamanında hiç sevgilim olmadı bişeyde farketmedi okuldan sonraki zamanlarda o eksikliği fazlasıyla tamamladım derslerine çalış efendi ol kızlar er geç gelir.
Ayyy lise aşkı mı aman aman benim dilim fena yanmıştı hiç gerek yok öyle seylere
Bence gereksiz bir konu. Kim istemez ki sevgilisi olsun ama herşey yasında güzel ve lise bunun için erken