AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
105Cevap
benim liseden bir arkadaşım lisede çıkmaya başladığı çocukla evlendi mesela benimde kız arkadaşım vardı yalan olduk ama bu iş bunlara bakmaz bunu bil
son derece büyük bir gerizekalılık.
orası okul, okul ne demek öğrenme yeri. okulda ne var öğretmen. öğretmen ne öğretir ders. o halde okulu başka işler için kullanmak büyük bir şerefsizlik ve IQ düşüklüğünün sonucudur
En kötü cevap.
@PsikoCoban Sıktir git oc
eksi verenlerde zaten orspu evladı
Madem bu kadar delikanlısın gizliden çık.
la olm bırakın şu sevgili mevgili işlerini de, derslerinize çalışın, liseyi iyi derecede bitirin , ünv. gidin... dam olun
anı yaşamak denir. Farkında olmasak ya da olmasalarda zamanı güzel geçirme çabamız çabalarımız vardı. Etkiliydi çünkü ilerki yaşamlarımızda bile bilinçaltımızı kontrol etmeyi başarıyor
lisede ilişkilerin bir önemi yokki herkes önüne gelene teklif ediyor geneldede cevaplar olumlu oluyor birkaç gün sonra baktığında ise ayrılmışlar insan ilk defa gördüğü birine çıkma teklifi eder mi
Sevgili olanlarin evlendigi hakkinda bir bilgim yok ama insan lisedeyken evlenecegi insanla %40 ihtimal tanismis oluyormus
Daima bitmeye mahkumlar
Boş iş olduğunu bildiğim için lisede hiç sevgilim olmadı
bence düşünme fazla hayatına bak evlenmek kolay sorumuluk var önce olgunlaş
Saçmalık ya sevgili nedir boşwer hayatini yasa üniversite ye geç ohooo her gün biriyle çıkarsın
Şimdi geride kalan yılları düşünüp sadece çocukça şeyler olduğunu anlıyorum boş şeyler bence.
Lisedeki aşklar daha farkli oluyor 😊 Lisede yok diye kimse olmicak anlamina gelmez.
Lise sondayım ben de şöyle ciddi biri bulsam evlenecem de :) :( yok.
uzaklarda arama :)
Kim o eksileyenler taliplerim mi :D
"Aşk ilkokulda komedi, ortaokulda trajedi, lisede dram , üniversitede s. x"
Yükseklisanda da hardcore olduğunu dusunuyorum :)
Bazı lise aşkları kalıcı olabiliyor lise aşkımla evleniyorum mesela ben
Tecrübe edinme açısından fena olmaz hani. Çok da gerekli değil. Eş için falan boş o işler.
Boşa uğraşıyorlar çünkü üniversteye gidince iki tarafta birbirini unutacak :)
Biz unutmadık
İstisnasın o zaman çünkü genellikle geçici lise aşkı :)
7 aydır beraberiz dersler mahvoldu yaa bu sene kalacam yaa da kızdan ayrılacam ama kıyamıyom...
Birak lisede derslerine bak unide bulursun birini :) bende lise sevgili olayina samimi bakmiyorum.
Sen İş hayatında iyi bir yere gel onlar seni bulur zaten
Lise de hiç sevgilim olmadı hep ders çalıştım ya ben :(
Benimde sevgilim olmadı ama derste çalışmadım haylazlik, pesindeydim
Bro sakın ben yandım sen yanma sabret 1 sene daha ağrısız başına iş açma
4 yıldır liseliyim heyecan için yapıyoruz burada heyecan kelimesini istediğin anlama getir
Hem derslerine çalış, hem de sevgilin olsun. Sevgili işlerini abarttığında vs gereksizleşiyor o işler.
Ben ya üniversite ortalarında ya da okulu bitirince felan sevgili olup evlenmeyi düşünüyorum bakalım daha çok erken 15 yaşındayım 10 geçcem
Hepsi geçici lisede ki ilişkilerin. Sen derslerine önem ver meslek sahibi ol ondan sonra gerisi gelir zaten. :)
Meslek lisesi okudum. Yoktu bizde oyle seyler. Simdiki erkekler cok sansli :d
tazeler lisede oluyor ilerdekiler lisede parçalanmış halleri yinede sen bilirsin
Lisedeki ergenusları boşver onlar ego kat sayısı yüksektir ünide bulursun garanti ;)
Çok saçma her tenefüs her gün birliktesin çok sıkıcı
Bence ilerde eş bulmak için bir yararı yok bir süre sonra ayrılıyolar zaten zaman kaybı
Ilk sevgilm universitde oldu lisede 300 erkek 2 kız vardi birde yatiliydik
Erkek lisesi miydi kihjem öyleyse nasıl kız oluyo 2 tane bile olsa? Anlamadım hiçbir şey :D
Kafana takma zamani gelince cikar karsina acele etme acele ise seytan karisir ne burcsun:DD
Kova
Gereksiz, vakit kaybı..
Saçmalık. Eşini lisede bulmak zor zaten.
kalbinin sesini dinlemek daha iyi bence
Ergence
@Lizard837 ben liseli değilim ki
Olabilir ama bir soruya bak istersen
@Lizard837 kimin ergen olduğuna sen mi karar veriyorsun
@Lizard837 Üslubuna dikkat et, o kıza da yazamazsın.
@SonRakı2 kimseye yavşadığım yok üsluba dikkat edin.
@SonRakı Kime ergen dedin dostum? Kıza yavşadığını bende görüyorum :D
@SonRakı2
@NoisyPoiss ye dedim @Lizard837 bu çocuk her kıza yavşıyor kabadayılık çekiyor
@NoisyPoiss Ayık ol yolunu yordamını * senin çocuk * hödüğü
@SonRakı2 Biliyorum kardeşim :D
Gereksiz. Nasilsa bitiyo eninde sonunda
doğru yoldasın. biz lisede sevgli yptk da noldu
Noldu cidden?
Şartlanmamak gerek illa sevgilin olacak diye.
Yalniz kalmazsin merak etme :))
Saçmalık
Yasanmasi gereken durumlar :)
Yoluna bak Sen boşver 💃
ben geçici olarak görüyorum
Lisedeki ilişkiler geçici bence
Lisede sadece tipe önem veriliyo sevgiye değil
benimde hiç olmadı daha iyi boyle...
Zamanla olsun sonsuz olsun kardeşim
Aşk başlı başına bir saçmalıktır zaten dostum.
3 de 2 ihtimal b*ka basma ihtimali var :)
valla 200 tane 1 i gerçek
saf temiz ve çıkarsız ilişkilerdir bence
lise aşkı iyidir ya :)
Sevgili olmanın en sevimli halidir.
Şimdiki lise ilişkileri hep lay lay lom :)
deneyim
gelip geçici diye düşünüyorum
Olacak genç
Er geç :)
Üniversiteden önce olsun bizim olsun
İçin rahat olsun illa ki bulacaksın birini :)