Annemi komşumuzla sarmaş dolaş gördüm. 37 yaşında ve dul. Bu normal mi? Ben mi çok abartıyorum?
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Komşuyla Sarmaş dolaş gördün ama abarttığını mı düşünüyorsun? Bravo kardeşim..
Annen dul komşuyla sarmaş dolaş ne demek biliyor musun? Birden çok kez birlikte olmuşlardır demek yani inan bana gram abartmıyorsun
Sarmaş dolaş dediğim öpüşmek. Ama yaniannemde kadın cinsel ihtiyyaçları var doye düşündüm
Sarmaş dolaş olsa daha iyiydi şimdi bide öpüşmek çıkardın ortaya. Yani şunu demek istiyorum annen dul kişisel ihtiyaçları var bu gayet normal olabilir tabi ama ben sen emin olmadığın için diyorum ki emin olabilirsin kardeşim çoktan yatmaya başlamışlardır
Cidden mi? Normal mi bu?
Yani kardeşim ne dememi bekliyon anlamadım ki bana göre dul bir kadının bir erkekle seks yapması normal o yüzden annen ve komşunuz muhtemelen çatır çatır si. isiyor... oldu mu rahatladın mı?
Tek adamla kinuşmuyodu ama o beni üzüyor
Yeterli gelmiyor kardeşim demekki annene 1 kişi. hadi ordan et takılma kendi hayatı ne istiyosa onu yesin
Eesil oluyoruz
Niye? Sen milletin kızıyla yatıp kalkarken sıkıntı yok. Ama annen kişisel ihtiyacını giderince rezil mı oluyosunuz?
Bir kaç kişi ile olduöunda rezil olmuyiruz mu?
Kardeş bu konuyu annenle konuş ben senin annen değilim 😄
Sohnet ediyorduk. O yüzden dedim
Komşunuz da dul mu bari
Evli değil
Annesi dul komşu bekar hiç bir engel yok ortada bırak takilsinlar
Takılmak yerine evlenseler keşke, haram bir şeyi savunmanız ne kötü
Ama şöyle bir şey var senin inancına gore haram bu dediğin. Yani herkes senin inancına gore yasamak zorundaymış gibi konusmaniz hos değil. yani haramsa ona haram size gore bisey yok kardeşim şu insanlar icin haramdı günahtı bırakın artık sen kendinden sorumlusun kendini düşün. Arkadaşın annesi komşuyla çok muylumus bak onuda komşu düşünsün
Türkiye Devletinin dini İslam olduğu sürece bende İslam üzerinden konuşurum. Ben uyarımı yaparım gerisi tabi ki Yaratıcı ve kul arasındadır. İyi günler dilerim
Ne diyosun be kardeşim türkiye cumhuriyetinin dini islam diye bu topraklarda yaşayan herkesin islami kabul etmesi gerektiğini mı söylüyosun 😅 böyle mi öğrettiler sana bu kadar saçma bir açıklama olabilir mi ya. Bak bu arada senin aklın pek yerinde değil gibi elhamdülillah müslümanım dinim islam. Ama artık şu dini kullanarak kimseye yok gunah yok sevap karışmayın kardeşim bıktırdınız insanları be cahilliginizle. kuranda ne yazar bilirmisin? "Dinde zorlama yoktur" yani senin bi bok bilmeyipte burada islam falan. filan diye show yaptığın din diyorki dinde zorlama yoktur kullanayin dini o günah bu sevap sanane kardeşim diyor. Anladın mı istemeyen istediğine inanır herkes kendinde sorumlu artık şu cıvık boklugu bırakın. Müslümanım dinim islam ama senin gibileri görünce tutamıyorum kendimi böyle cahilliğini yüzüne vurmadan edemiyorum sende kusura bakma artık. Birde ricam insanları diliyle diniyle yargılayıp kendi inandığını insanlara zorlama. Sakin ol keyfine bak yani sorsan islamcisin bi boktan haberin yok. Saygılar kardeşim rica edicem şimdi buna cevap vermek için dahada saçmalayıp küçük düşürme kendini çünkü abartmıyorum tekrar üşenmem seni bir daha kopegin götüme sokarım. Saygilar
Saygılar.
Ya adın neydi senin? Ismini bağışlar mısın bana.
Üzgünüm, o kadar hakaretinizden sonra ne ismimi bağışlayabilirim ne de başka bir şeyi. İyi günler dilerim tekrar
Yazmicaksin heralde neyse olsun. Bak içim rahat etmedi gerçekten kusura bakma biraz sert konuştum konusmamam gerekirdi öyle. Özür dilerim tekrar kusura bakma
Ismini özür dilemek için sormuştum gerçekten içim rahat etmedi bir kadin olduğunuz için. Dinle alakalı yazdığım her şey doğru şeyler ama bir kadınla o tonlarda konusmamam gerekirdi onun için tekrar özür dilemek istedim en azindan bil istedim pişman oldugumu
Farkında olman iyi bir şey, sorun değil
Bende tskr ederim özüre karşılık uzatmayip sorun değil dediğin için.
Rica ederim
Napiyosun ☺
Ne kötü bi başlangıç yaptık değil mi
Öyle oldu
Evet ama öyle devam etmesine gerek yok dimi
Aynen devam etmesine hiç gerek yok
Barıştık o zaman demi dostuz yani
Yok dost değiliz 😂
O niye ya 🤔 madem barıştık değsin bari buna 😅
Yani dost daha farklı bir şey daha samimi. Seninle zıt düşüncelerdeyiz dost olacağımıza emin misin
Dost olmak için samimi olmak gerekicek mecbur doğru söylüyosun 😅 ama zıt düşüncelerde olmamiz hicbirseye engel değil düşünce özgürlüğü diye bir şey var sonuçta.. sen asıl şuna cevap ver benimle dost olacak kadar samimi olabilecek misin?😅🤔
Yeterince dostum olduğunu düşünüyorum. Erkekten dost olacağını pek sanmıyorum maalesef. Ön yargılı olduğumu düşünebilirsin ama zaman kötü
Hayır inan ön yargılı olduğunu düşünmedim hatta haklisinda bu konuda. Hadi dost olalım diyipte dost olunmaz zaten 😅 ama iyi tarafından bak bu defa zıt değil Aynı düşünceyi savunduk 😅
Aynen bu sefer öyle oldu 😅
Ayrica şimdiden gelişme kaydettik en azından gülmeye başladık ☺
😊😊
Ama yinede diyosan ki konuşmak istemiyorum. Yazmam bidaha 🙄
@yalçınyrr lan ne mal adamsın o kadar zavallısın konuşmak istemiyo 1 2 güldü diye ne oldu yani rahatsiz etme kızı seninde annen bacın var utan
@Sradnbiri aramızda hallettik, her hangi bir sorun yok teşekkür ederim. Hakaret etmeyin lütfen
Sizi rahatsız ediyor burada
@Sradnbiri merak etmeyin, gerçekten bir sorun yok, hallettik
@isimsizkralicee peki ama herkese boyle gülmeyin yanlis anlasiyor bu gülemeniz size özel. olana gülün
Teşekkür ederim tavsiyene uyacağım pozitif biriyim sürekli gülmemin sebebi bu
@isimsizkralicee rica ederim pozitif olmanız iyi tabiki ama dedigim gibi erkek yanlis anliyo sizi farklı düsunceler giriyorlar hala yaziyor mu? Size
Millette ne fanteziler var mış.
Ne alaka ya
Defol!
Hayatı yaşamayacak mi kocası öldü diye. Bırak takılsın.
Saemaş dolaş dediğimde neyi kast üttiğimi anladın mı?
Neyi demek istedin?
Öpüşüyorlardı
Ee kaç yaşına gelmişler. İstediklerini yapsınlar.
Elalem ıaf çıkarıyir sonra
Gem bu ilk olay değil 2 3 ay pnce de başka komşuuyla flörtleşiyordu
Cahil insanlar işte. Kadını bırak s@ks yapsın biraz.
Başka başka admalrla mı?
Yapsın aynen ne var.
Tüm komşukaeınız oeşinde zaten bu gisişle hepsiyle yapıcak
Abartıyorsun kanki saşşmalamaa
Ciddi soruyorum
Bende ciddiyimm
Öpüşüyorlardı.
Bekarlar olur öyle şeylerr
Yatmılarmıdır?
Anana sorsana
Öyle şey sorulur mu lan
Niye sorulmasın lan
Utanırım
Utanmaa annen utanıyor mu bakk
Yapamam
Yaparsın annesinin oğlu güven kendinee
Sen dalga geçiyon artık
Yooo
Hadi bak işine
Sende bak yienim
Abartıyorsun yaaa
Nedenmiş?
ananı bi sal troooll kardeş