36 yaşında anneyle oturmak eziklik mi?

Merhaba

Hiç evlenmedim.

36 yaşındayım.

Annemle yaşıyorum.

36 yaşında Anne ile yaşıyorum diyince neden millet ezik muamelesi yapıyor?

36 yaşında anneyle oturmak eziklik mi?
Cevapla