Merhaba
Hiç evlenmedim.
36 yaşındayım.
Annemle yaşıyorum.
36 yaşında Anne ile yaşıyorum diyince neden millet ezik muamelesi yapıyor?
Merhaba
Hiç evlenmedim.
36 yaşındayım.
Annemle yaşıyorum.
36 yaşında Anne ile yaşıyorum diyince neden millet ezik muamelesi yapıyor?
Hiç alakası yok kadınların hepsi demiyim ama bir kısmı genelleme yapmak istemem Önyargıyı girer hiç sevmiyorum düşünceyi ama öyle dediginiz gibi düşünüyor maalesef.
Ayni evde yaşamıyorum ama yemeğimi çoğu zaman annem yapıyor.
Nedeni yorucu bir sektörde çalışıyorum.
Resepsiyon görevlisiyim.
Eve geldiğimde de yemek yapamıyorum çünkü halim kalmıyor.
Temizlik yıkama ütü kendisi yapıyor.
Gönül ister hayatımda biri olsun ama maalesef olmuyor.
Bu arada 37 yaşındayım hiç evlenmedim.
Bu saatten sonrada biraz zor galiba.
Anne cennetin anahtarıdır anne nimettir ah keşke dememek için geçen anneme işyerinden şu mesajı attım canım anam ben nefes aldığım sürece sana bakacağım yanımdan ayırmayacağım ölümlü dünya kıymetini zamanında bilmek gerek ah vah demeyin kızsan bile ana yar ana diyardır.
Gayet normal bir durum hem kime ne senin hayatından insanlara ne oluyor kiminle yaşamak istersen yaşarsın kimseyi ilgilendirmez ağzı olan konuşuyor zaten eziklik falan da değil ön yargılı insanlar empati yapmayı bilmeyenler insanların bu şekilde konuşmaları gayet doğal takma değmez çünkü
Ezik değildir. Ama kendi hayatının sorumluluğunu almaya cesaret edemeyen, kendi yemeğini yapamayan, kendi faturasını ödeyemeyen bir erkek izlenimi oluşturur bayanın kafasında. Şu an Türkiye şartlarında hoş ayrı bir eve çıkmak maliyetlidir oda ayrı...
3 defa ayrı eve çıktım
Açıkçasıboş duvarlara bakmak da psikolojiyi bozuyor
Cevap
41Cevap
Değildir.
Su anda nasil bir nimete sahipsiniz bir bilseniz. Kimin ne dedigi umrunuzda olmasin, annenizin hayir duasini almaya onunla guzel anilar biriktirmeye calisin. Sizin yerinizde olmak isteyen bir suru insan var.
Annesinin kokusunu dahi bilmeyenler var ve bu dunyada bu aciyla yasiyorlar.
COVID-19 pandemisi, insanları dijital bir aşı kaydına entegre edilmiş bir dijital kimlik platformuna bağlı benzersiz bir elektronik tanımlayıcı yerleştirmek için bir rejime uymaya zorlamak için planlanmış bir gündem ve her şeyi kontrol etmek, izlemek için tasarlanmış biyometrik dijital kimlik ve ödeme sistemidir. 💉 dan uzak durun
Tabiki eziklik değil ama insanlar evlenmedigin için garipsiyolar heralde. Bende evlenmedim habire evlenmiyormusun neden diye sorup duruyolar insanlar böyle maalesef ister istemez de takıyoruz ama şöyle düşün kötü bir evlilik yasayacagimiza hiç evlenmeyelm daha iyi. Anneler candır asla bırakmaz benm bu hayatta yasayabilcegim tek kişi annem. Ki zaten evli deilsin onların yanında olmak sorumlulugundasin. Yaşları geçiyor onların da senden başka kmsesi yok böyle düşün ve aptal milleti takma. Evlenmiş olsaydinda başka biseyi sorup canını sıkarlardı. 👌
Öyle algılanıyor ama anneme yoldaşlık yapıyorum.
(Dedikodu olayları dinlemesi zorluyor ) 😁
Onun dışında boş insanlardan uzağım. Bekar yaşasam her gün biri gelecek, kalacak yük, zaman kaybı. En azından anne ile kalıyoruz. Ağır işlere yardım ediyoruz. Ev işleri yemek vs halloluyor. Olumlu yönü çok.
Ezikilik diye algılayan istediği gibi algılasın.
Rahat mısın? Rahatsan kafaya takılacak bir durum yok.
Milletin mk kanka anam hayatta olsa onun için neler yapardım hayal bile edemezsin s. et milleti anne gibi kutsal bir varlık daha yer yüzünde yok karsiliksiz ya sen ne yaparsan yap ne olursan ol koşulsuz seni seven tek varlık bütün anneler için geçerli değil ama anneliği layığıyla yapan bütün anneler benim için baş taci hepsinde sonsuz saygı sevgi hak ediyor
Zorunlu olmadıkça aileden uzakta tek başına yaşamak ne kadar mantıklı bilmiyorum. Doğrusu ben de öğrenciliğim bittikten sonra iş bulup ailemin yanına dönmeyi düşünüyordum, cidden bunun ezikçe olduğunu mu düşünüyorlar?
Kardeşim Sen millete bakma Ben de annemle yaşıyorum ve Nedenini bilmesek de bir türlü evlenemiyoruz bir türlü nasip olmuyor Aslında seninle sohbet etmek isterdim muhabbet etmek isterdim konuşmak isterdim
zaten millet herkese ezik muamelesi yapar olmus. 😃 tek bildikleri bu üç laf.
cahilsin, eziksin, ergensin
bu laflara takmıs bizim millet başka bir şey bildikleri yok.
Bunun eziklikle alakası yok. Böyle düşünenler kendileri yaşasınlar ayrı evde. Milleti takmayı kafanıza ya sonra mental sağlığınızı bozuyorsunuz
Eziklik olduğunu düşünmüyorum. Kafa yapısı olarak kendine uygun bir eş adayın olmadıysa evlenmek için evlenmekte saçma, annene destek olup onunla yaşaman takdir edilir bir davranış bence.
Abicim hiç aldırma şunları senin yaşadığın psikolojiyi kimse anlamaz ne gördüğünü bilmezler anca ana kuzusu falan derler boş ver dilin kemiği yok sıkma canını
Neden eziklik olsun. Daha geçen hafta gördüğümden 5 dakika sonra hayatını kaybeden arkadaşımın annesi var. Sen onunla vakit geçirmiş oluyorsun daha güzel ne varki
Eziklik ergenlere ait bir kelime 36 yaşına gelmiş bir adamın düşünce yapısı kararları oturmuş olması gerek sen böyle istemişsin böyle olmuş ya da hayat şartları bunu gerektirmiş kime ne?
Hayatta her şey yaş değil umarım artık şunu idrak edecek olgunluğa erişirsiniz tutturmuşsunuz bir yaşta yaş ne var bu yaşta birinin ne yapacağını doğduğu yıl mı belirliyor
boş ver bekarım hiç evlenmedim sürekli olmasada bende anne babamla yaşıyorum. Millet dedikodu yapmayı boş konuşmayı sever
yoo değil, öncelikle maddi imkanların olmaz oturabilirsin, ekonomi yaparsın evini kiraya verip ailenin yanına geçersin olabilir. Eziklik değil
milletin mk boş ver. babam geçen yıl öldü annemde yaşlı baya ve yalnız bende onu tek bırakmak istemiyorum
Bence en doğrusu yapıyorsun sana ezik gibi bakanlar aşağılık bir insanı dünyaya getiren yetiştiren ana gibi yar olmaz
Kendi hayatını ve aileni kurmayip tabiri caiz ise atanmış ailen yani senin secemedigin insanlarla yaşamak devam etmen sebebiyle olabilir insanlar buna sıcak bakmaz ve eleştirir genelde
Mecburen mi diye yani diyorsun
Bu ülke de insanlar aşağılık pislik olmuşlar bir tek kendileri doğrudur hiç takma kafana it kopuk olmaktan iyidir
Eziklik değil de evlensen daha iyi olur nasip tabi
Görüştüğüm kişilerin yanına arabamla değil otobüsle gidiyorum. Genelde son görüşme oluyor.
Otobüsle de gitmek çok eğlenceli diyen birisi olursa evlenirim
Araban mı yok
Arabam var
Bilerek otobüsle gidiyorum
Bende 42 yasındayım bosandım iflas ettim annemin yanına yerleştim.. gerci o diğer coxukları na gidiyor hep
boş ver salla ezik muamelesi her zaman her yaşta var bende 34 üm evlenip ayrılsam onada ezik derler akıl vermek kolay ağzı olan konuşur
ne alakası var. kafana göre eve girip çıkabiliyorsan kendi paranı alın terinle kazanıyorsan tabiri caizse annenin eline bakmıyorsan en güzeli kadınıda yanlız bırakmiyorsundur.
Milletin ağzı torba değil ki. Terligin arkasıyla ağzına vuracan oyle konusanlarin
Yok sıkıntı yok 28 yaşındayım artık onu ben de yapıyorum biraz mecburi kaldım ama 🤣
nasıl yaşadığını kazandıklarını ne yaptığını bilemediğim için soruya cevap vermek zor
Sacma, yasarsin ne var bunda evlenmemissinbtek yasaman icin bi sebep yok. Tercih senin.
Annemsizim annemi görmek için bir avuç toprağı kokluyorum her gün. Kıymetini bil
Bak ne güzel bir ornek sana :)
asil sorulacak soru senin bunu neden ustune basilarak soylenecek bir sey olarak gordugun
batıya özenmeden mall olmuşlar çünkü.. takma sen yasa daha iyi bee
Türkiyede bu koşullarda annenle yaşaman çok normal. Anyaşabiliyorsan ne ala.
Hayır değil boş ver diyen Desin bahane bulan her türlü buluyor zaten
Hiçte eziklik değil gayette guzel bişey takılma bence bunlara
Degil ama evlendiginde sorun yasarsin. Ürküten de aslinda bu
Ne konuda sorun yaşarım?
Annene bagli olacaksin herzaman. Ve evliliginle annen arasinda kalip iki tarafi da yipratacaksin
Ben Anneme bağlı birisi değilim herkes öyle sanıyor..
Ancak iki günlük kız için annemi de satmam
Neden ezik olunsun ki hem annene bakıyorsun bundan daha fazla gurur verici bir şey olmaması gerekiyor bana kalırsa
Kendi paranı kendin kazanıyorsan annene muhtaç olduğun için onunla değilsen hiç bir mahsuru yok
Sen yetişkinsin. Bundan sonra kur hayatını yalnız olmaz
Arkadaş ortamını terk et.
Annenin güzel duasını alıyor, ona hizmet ediyorsan dünyanın en mutlu ve en şanslı kişisisin.
Seni ezik gören olamaz. Varsa da kendi asıl acizdir
Keyfine bak kardesim ezik degilsin tamam herkese aldiris etme
eziklik değil ama bi erkek için fazla farklı bi durum anne kuzusu veya aşırı anneci annesiz tırnağını bile kesemeyen erkek imajı çizebilirsin özellikle kızların gözünde
Sana tavsiyem insanların ne dediğine bakma. Ne güzel hikmet annenin yanındasın bir çok erkek senin yerinde olmak isterdi
Bence evlenmemekle en güzelini yapmışsın anneyle oturmak cennettir niye eziklik olsun bence annen olduğuna şükretmelisin hayatın keyfini çıkarmalısın
ABD mi burası ya avrupalı da değiliz. Yaşarsın ne olacak. Bakıma muhtaç olur. ata bırakılmayabiliyor bizde
ne alaka ya olablir bizim komşumuz var 45 yasında oda annesiyle yaşıyor sen mileetin dediğine bakma boş ver
Anneler herşeydir kaç yaşına gelirsen gel. boş ver ailen o zaten normal. Kimseyi takma.
Eziklik değil annene bakiyorsundur ilerde evlenirsin
E çalışıyorsan çık git başka eve gerçekten
Aşırı muhtaçtır anlarım da
hayır değil bu senin seçimin, tercihin ne düsündüklerini umursama bile.
Başka kimsen yoksa annen ile yaşayacaksın tabi. bir şey denmez
Islak odunla vur ağızlarına
Hayır, bunu söyleyenleri ciddiye bile alma.
Millet öyledir boş ver onları
Eziklik değil, ama ayrı bir ev de şart bence.
Kimseyi ilgilendirmez.
Biraz öyle evet. Az çabalasaydın keşke
Hayat şartları olabilir
yoo normal de zor olur yinede
Hayır neden eziklik olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?