Mühendisim, çalışıyorum. Şu an annemle kalıyorum ve kira ödemiyorum.
Anne ile kalmak eziklik mi?
Mühendisim, çalışıyorum. Şu an annemle kalıyorum ve kira ödemiyorum.
Anne ile kalmak eziklik mi?
Ben de 29 um hala aile evindeyim ve gercerekten kiralar uçuk çıkmak çok mantıklı gelmiyor ama bence erkek çıkmalı ya ne bileyim eğer kafanda bir plan varsa okey ama birikim vs gibi diğer türlü bence çıkmalı
Cevap
4Cevap
Hayır canım ne alakadı var aslanlar gibi annenin arkasındasın birikimini yapar evlenir yuvadan uçarsın
İlla evlenip demi çıkmak gerek?
Niye eziklik olsun bende aile evindeyim hatta şu an çalışmıyorum çivisi çıkmış bir dünyada canım ülkemin kötü bir toplum halline geldiği bir düzende senin annenle yaşaman mı kötü.
Hayır ne alakası var ergen gibi düşünüyorsun şu an eziklik bilmem ne
Hayır değil. Neden olsun.
Ayrı eve çıkmadım diye dedim
Olayı anladım. Anlamış hali ile eziklik olduğunu dusunmedigimi belirttim
Hayır, neden böyle düşünüyorsun?
Hayır değildir.
Hayr ne alaka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?