30 yaşında bir kadın ailesiyle yaşamak zorunda mı?

İsim var çalışıyorum kardeşimlerim benden büyük asosyal çalışmıyorlar ve aynı evde yaşıyoruz. Ayrı eve çıkmak istiyorum yanlış diyorlar sizce yanlış mi

30 yaşında bir kadın ailesiyle yaşamak zorunda mı?
Cevapla