Tesadüfen sosyal medyada karşılaştığım 23lü yaşlardaki adamın 18 yaşına daha yeni girmiş birine yürümesi normal mi?

Ve beni hiç görmedi duymadı ısrar ediyor ama ben göstermicem ses de atmıcam. Çünkü erkeklere güvenim sıfır. O kadar etkileyici konuşuyorki bi dönüp baktım kendime ben ne hâle düşmüşüm diye. Çünkü Normalde erkekleri hep tersleyen biriyim bunu da tersliyordum aslına ama bi baktım bende samimi olmaya başlamışım. O günaydın mesajı atıyor bende karşılık veriyorum. Aslında hep ayıp olmasın diye insanları kırmamak için ne yaptığımın farkında olmuyorum. Bana hep en büyük zaafımsın diyor her saat napıyorsun nasılsın diye sorguluyor sabahtan akşam iyi geceler dileyene kadar. Görmediğin birine aşık olamazsın diyorum yüreğini hissettiğine olursun diyor. Bilmiyorum çözemedim adamı yardımcı olur musunuz bu saatten sonra da tersleyemem maalesef.

Güncellemeler
+1 yıl
Şu an bile mesaj attı nasılsın diye 😶
Tesadüfen sosyal medyada karşılaştığım 23lü yaşlardaki adamın 18 yaşına daha yeni girmiş birine yürümesi normal mi?
Cevapla