Ve beni hiç görmedi duymadı ısrar ediyor ama ben göstermicem ses de atmıcam. Çünkü erkeklere güvenim sıfır. O kadar etkileyici konuşuyorki bi dönüp baktım kendime ben ne hâle düşmüşüm diye. Çünkü Normalde erkekleri hep tersleyen biriyim bunu da tersliyordum aslına ama bi baktım bende samimi olmaya başlamışım. O günaydın mesajı atıyor bende karşılık veriyorum. Aslında hep ayıp olmasın diye insanları kırmamak için ne yaptığımın farkında olmuyorum. Bana hep en büyük zaafımsın diyor her saat napıyorsun nasılsın diye sorguluyor sabahtan akşam iyi geceler dileyene kadar. Görmediğin birine aşık olamazsın diyorum yüreğini hissettiğine olursun diyor. Bilmiyorum çözemedim adamı yardımcı olur musunuz bu saatten sonra da tersleyemem maalesef.
Güncellemeler
+1 yıl
Şu an bile mesaj attı nasılsın diye 😶
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer