Daha önce tanışmadığım sadece bir kere gördüğüm bir erkeği sosyal medyadan eklesem yanlış olur mu?

Çalıştığım iş yerinin alt katına tesadüf indim ve oraya gelmiş kendi yaşıtlarımda bir çocuk gördüm göz göze geldik birkaç defa bakıştık sanki bana biran bir şey söyleyecekmiş gibi hissettim ama çevrede insanlar vardı. Bir kaç kişi benim ismimle seslendi orada. Benim orada çalıştığımı anladı mı bilmiyorum ama ben o gittikten sonra adını uğraşlar sonucu öğrendim. Sosyal medya hesabını da buldum. Sizce eklesem yanlış mı olur kötü mü olur? Ya da o beni bulabilir mi bilmiyorum 🤷🏻‍♀️

Daha önce tanışmadığım sadece bir kere gördüğüm bir erkeği sosyal medyadan eklesem yanlış olur mu?
Cevapla