İnternetten mi tanışayım yoksa iş yerinde mi? Yaşım 25 ama erkeklerde yaşı büyük seviyorum 35-45
2 ay
İnternetten mi tanışayım yoksa iş yerinde mi? Yaşım 25 ama erkeklerde yaşı büyük seviyorum 35-45
Cevap
29Cevap
bulunmaz
Bi kiz vardi o da 40 uas civari ariyordu krndisi 25 ti guzeluhabbetimiz olmustu ben de genc gosteriyorum bi kere saka yaotim sana aciklamam lazim 24 yasindayim dedim kiz kustu mu napti orada çılgina dondu. Basina agri falan girmiş yani kizım desem o kadar iğrenmeyecek dusun 😊
Neden kisitliyosunki her iki tarafdada dene sansini
içinden ne geliyorsa onu yapmalısın
Yaşa zaten takılmıyosun
Ciddi misin sen yoksa eğlence mi arıyorsun? Önce bunu sorayım
Evlenecegim mumkunsr 40 yas bosanmis olsun
Boşanmış kısmı uymaz bana çünkü hiç evlenmedim neden Boşanmış istiyorsun ki
Peki var sayalım buldun o kişiye kendini anlatır mısınız merak ettim nasıl birisin ne iş yapıyorsun
Guven saglarsa anca
Güven konusunda kesin olan biri diyelim kesinlikle
Bende çalışan biriyim bu yüzden net sormak istedim
Aklı olgun biriyim yaşım 33 öyle kafayı yemiş insanlardan değilim
Sizde net biri iseniz dediğim gibi öyle yalansız gerçek biriyim sizde değer bilinci vefa varsa konuşalım
Buradaki insanlar hayata karşı seni manipüle etmesin
Ve öncellikle ne iş yaparsın vefalı birimisin değer verdiğine... yorumunu bekliycem
Nerden konusacagiz
Özelden konuşalım burada isen gizliden çıkayım
?
Neden olmasın. Evlenmek sorun ama sevgililik partnerlik doğru kişiyle muazzam olur
Bence evlenmek sorun degil evlenmeyi sorun goren biri ile sevgili olmayi birak ayni yolda yurumem ztn
20 yaş fark olan biriyle evlilik saçmalıktır. Senin gerçekten kadın olduğun dönemde yanında bastonlu ve altına kaçıran kıçında bez bir adam olacak. Bunu da hesap ediyormusun
Ben O yasta seviyorum kardesim
Tamam😅😅
35yaşındayım gelir durumum iyi bi tanışmayı denesek mi?
45 ustu diyor niye yalnis bilgi veriyorsun
Yaş en büyüğü 109 diye kayıtlı :))
Ciddi ilişki istiyorsan sanalda şansın zor
Bende oyle dusunuyorum is yeri daha mantikli
En azından herşeyini zamanla öğrenirsin
İnternetten bulunmaz bence
İşyerinden tanış
Olgun sevmen güzel...🥰🙈
Tercih ve isteklerle alakalıdır
Burada da bulursun emin ol 😀
Bulunur ama deneme yanılma çok yaşarsın.
Doğru kişiye denk gelırsen bulunur sanal veya reel
Letgoda bile bulan var ordan mı bulamicn 😄
Hiç bir problem yok keyfine bak
Olur evlenelim mi?
Sosyal medya da kandırırlar evli bulursun
Evet en buyuk korkum bu
Yam yam gibiler en iyisi reelde bulman
Bende
@BirkadınBirçocuk sende ne
@kalabalıktayalnız1 olgun erkek iyidir
@birkadinbircocuk ağzının tadını biliyorsun gerçekten
@kalabalıktayalnız1 gencler laylay lom
wowwwww
peki yazınca neden kaçıyorsunuz
@birkadinbircocuk ordamısın
Beni bir dene İstanbul ya da İzmir
lnstanı versnee
Sana niye vereyim 24 yas birey
Sen kaçsın
Mantıklı
Kendini nasıl iyi hissesiyorsan
İş yerinden bul. O olmazsa sanalı dene.
Nerelisin
Dene bakalım
Kafa uyuyorsa neden olmasın?
Beni arıyormuşsun 😇
Neden 35-45 arası
Gencleri erkek gibi goremiyorum
Bende yaş ilerliyor diye karamsara bağlamıştım iyi geldi
50 bile fitse olur ama 30 ve altini tercih etmiyorum anca hayati yasamis biri ise olabilir meslek lise mezunu vs
gel kuşum
30 olur mu
30 ergen gibi degilse anca O da zor
deneyelim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
İnstagramdan da bulunur, iş yerinden de, sokaktan da, ortak arkadaşla da… Her yer mümkün ama önemli olan güvenli ve sağlıklı ilerlemen 😌✨ 25 yaşındasın, 35-45 arası istemen de gayet normal, tercih meselesi. Sadece ciddi misin, eğlence mi istiyorsun, beklentini netleştir. Güvenlik, saygı, dürüstlükten taviz verme. Peki sen daha çok nerede tanışmaya sıcak bakıyorsun, online mi yüz yüze mi? 💬💕