25 yaşlarında bir erkeğin 40 yaşlarında arkadaş cevresi olması normal mi?

bugun dikkatimi cektide nerdeyse hiç yasıtım arkadasım yok hepsi benden buyuk ve hepsiyle aram cok cok iyi neden sizce?

25 yaşlarında bir erkeğin 40 yaşlarında arkadaş cevresi olması normal mi?
Cevapla