38 yaşında bir adamın kendinden yaşça küçük insanlarla takılması normal mi?

Arkadaşlar flörtümün bütün arkadaş çevresi kendinden küçüklerle dolu. Kendisi 35 yaşında çevresi 18-20-25 yaşlarında kız veya erkek hepsi kendinden küçük. Çok nadir kendi yaşında birileriyle görüşüyor. Bana yaşıtlarım kel göbekli ben genç görünüyorum diye anlatıyor ve onlarla az görüşme sebebi olarak kendini yaşından daha genç hissettiğini söylüyor. En yakın arkadaşı 18 yaşında bir genç kız ve onları gören herkes sevgili sanıyor samimiler çünkü. Kızda bana uyuz oluyor adamı şişiriyor bana karşı. Kızla olan samimiyetinden dolayı çevrede sevgili gibi göründüklerini söylediğimde bana saçmalama o kız en yakın arkadaşım diyor. Ona neden kafayı taktın diyor ve o kız arkadaşı resmen bana meydan okuyor. Bu adamın amacı ne ve neden hep küçüklerle takılıyor. Tecrübeliler yardım lütfen...🙏🏻
Güncellemeler
1 yıl
Yanlış yazmışım soruda 38 yaşında adam. re-state//background_color_rgba (0, 0, 0, 0), font_color_rgb (0, 0, 0), justifyLeft
38 yaşında bir adamın kendinden yaşça küçük insanlarla takılması normal mi?
Cevapla