Ayrıldım ama çabalamadı. Arkadaş kalalım da demedi engelle dedi. Neden böyle der biri?

Eski sevgilim kıskanç inatci dedigim dedik biriydi. ayrıldım son zamanlarda ilgisizdi konustum ama duzelme olmadi ayrildim oda cabalamadı hicbir sekilde ve bitti. Ama neden arkadaş kalalim demedi kizarak sosyal medyadan engelle numaramı sil dedi. Geri donme ihtimali yuksek olur mu?

Ayrıldım ama çabalamadı. Arkadaş kalalım da demedi engelle dedi. Neden böyle der biri?
Cevapla