Kapalıyım diye mi benimle arkadaş olmak istemedi?

Oyundan tanıştığım biri vardı. baya güzel de sohbet ediyorduk fikirlerimiz aynı seninle instadan takipkeşelim reelslarla darlarım bak falan diye yaklaşımı da olmuştu. ama sonra nedense bi mesafe koydu hayalet gibi sebep belli değil. Bu arada ben kapalıyım ama kimsenin inanca vs zorlamam bir şey demem dini şeyleri gündem etmem insanın ahlakına göre davranırım

Güncellemeler
1 yıl
Süper soruymuş 🥰
Kapalıyım diye mi benimle arkadaş olmak istemedi?
Cevapla