Neden benimle arkadaş olmadı ya?

Bi çocuk vardı.

Ondan hoslandigim yok. Sadece komik buluyorum ve eğlenceli.

Kızlarla dümdüz arkadaşlik yapuyo bana gelince mesafeli. Sinir oluyorum.

Çünkü aşırı komik biri ve tatlı. Üzüldüm ya.

Ne istedim sanki anasını satayım sevgili olalimmı.

Neden benimle arkadaş olmadı ya?
Cevapla