Sizce niye böyle oldu? Benden daha bişey istemedi ama arkadaşlık bitirmeyi tercih etti? İstemeyeceksem Niye arkadaşım mantıği?

Arkadaşıma artık isteklerini azalt çok isteme kullanıldığımı düşünüyorum dedim. Başta alındı konuşmadı. Sonra ben ona yanaşmaya çalıştım konuşur gibi olduk ama bu sefer her fırsatta bana kendimi suçlu hissettirip sürekli laf soktu ben her defasinda alttan aldım.

Sizce niye böyle oldu? Benden daha bişey istemedi ama arkadaşlık bitirmeyi tercih etti? İstemeyeceksem Niye arkadaşım mantıği?
Cevapla