Çok kez hata yaptım ve dostum dediğim herşeyimi paylaştığım kız benle arasına mesafe koydun. Onu ikna edebilir miyim?

Benim defalarca hata yaptığım ve çok kez kırdığım biri var. Dosttuk onunla herşeyimizi paylaşırdık. Aynı işyerinde çalışıyoruz. En son baya sert tartıştık. O da mesafe koydu ve sadece iş arkadaşıyız artık dedi. Ben tabi çık rahatsızım bu durumdan. 3 gün sonra bugün ona barışalım artık bu durumdan rahatsızım ben dedim. O da bana son yaptıklarımı ve kararlı olduğunu söyledi. İşten de ayrılabileceğini ve sonra benle de konuşmayacağını söyledi. Biraz konuştuk ve en son uyuyacağını ve iyi geceler dedi. Bende ona ben seni öyle görmüyorum, sen benim her zaman dostumsun öyle kal, iyi geceler dedim. Sizce zamanla düzelir mi? Onu kaybetmek istemiyorum
Çok kez hata yaptım ve dostum dediğim herşeyimi paylaştığım kız benle arasına mesafe koydun. Onu ikna edebilir miyim?
Cevapla