YENİ AYRILDIĞIM SEVGİLİME DOĞUM GÜNÜ HEDİYESİ ALMAM DOĞRU OLUR MU?

Arkadaşlar benim ciddi yolda giden bi ilişkim oldu. aileler de bilirdi 10 ay birlikteydik son dönemlerde aramızda çok sorunlarımız oldu ve ayrıldık engelledi beni sinirden :)) ve 2 hafta önce de benim doğum günümdü çok güzel bi mesajla kutladı ayrıca hediye almıştı uzakta olmasına rağmen yine yanımda olduğunu hissettirdi.10 gün sonra onun doğum günü benimde içimden geldiği için kutlamak istiyorum sizce ne yapmalıyım?

YENİ AYRILDIĞIM SEVGİLİME DOĞUM GÜNÜ HEDİYESİ ALMAM DOĞRU OLUR MU?
Cevapla