SEVGİLİMDE, ESKİ SEVGİLİSİNİN İSMİNİ DÖVME OLARAK YAZIYORMUŞ YENİ ÖGRENDİM. ANLAMINA BAKARSA İNSAN HİÇ AKILA GELECEK TÜRDEN DEGİL?

1.5 yıla yakın bir kız arkadaşım var. Ciddi düşünüyoruz her anlamda ve geçenlerde kendi üzerinde yazılı bir dövmeyi açıkladı bana eski sevgilimin ismi diye, anlamı diye; bende silmesini istedim başta çekindi acısı fazlaymış agrıyormuş baya, uyutmuyormuş geceleri o agrı ben ne kadar silmesi taraftarı da olsam o acıyı çekecek diye vazgeçtim silme dedim ama içimde hep silsin diyordum, bir kaç ay sonra bana hep silecegim dedi. Bir süre sonra bir anlamı yok, ben silemiyorum o acı çok kötü deyip vazgeçti. Sizce mantıklı mı bu arkadaşlar?
Güncellemeler
+1 yıl
SEVGİLİDE DÖVME OLMASI PROBLEM MİDİR?
SEVGİLİMDE, ESKİ SEVGİLİSİNİN İSMİNİ DÖVME OLARAK YAZIYORMUŞ YENİ ÖGRENDİM. ANLAMINA BAKARSA İNSAN HİÇ AKILA GELECEK TÜRDEN DEGİL?
Cevapla