Benim hayatım niye böyle günahlarımın cezasını mı çekiyorum?

O kadar yalnızım ki burdaki birkaç erkekle konuştum ilk konuştuğum erkekle hiçbir şey demeden terk etmiştim mesajlarınada cevap vermedim şimdi yine burdan bir erkekle konuşuyorduk gayet güzel gidiyordu benden fotoğraf istedi attım kendisinide biliyorum zaten sosyal medya hesaplarını falan herşeyini biliyorum daha sonra benden daha açık bir fotoğraf istedi bende atmadım 1 aydır konuşuyorduk onu o kadar çok sevdim ki müzik zevklerimiz falan herşeyimiz uyuşuyordu onunla konuşurken çok mutlu hissediyordum kendimi şimdi neredeyse 1 ay olacak mesajlarıma cevap vermiyor o kadar çok üzülüyorum ki mahvoldum çok fena aşık olmuşum istediği fotoğrafı atsam geri dönermi sizce bazende düşünüyorum belkide ben şu an günahlarımın cezasını çekiyorum diye başka bir erkeğe yaşattırdığım aynı şeyi kendim yaşıyorum çünkü şu an ne yapıcam ben böyle dayanamıyorum Allah'a yalvarıyorum her gece benim günahlarımı affetsin diye çok acı çekiyorum 😔
Benim hayatım niye böyle günahlarımın cezasını mı çekiyorum?
Cevapla