Ben nerde yanlış yaptım her günahı işledim bu günahlarla iflah olur muyum?

Niye her şey beni buldu? Reşit olmadığım yaşta zina yapmaya başladım başıma gelmeyen kalmadı düşmediğim yanlış kalmadı. Ailem bile bana sırt çevirdi kimseye güvenmemek lazımmış kimseden medet ummamak lazımmış. Takıldığın erkekler bile gün geliyor yüzüne bakmıyor yaparken takılırken iyi değil mi lanet olsun böyle hayata. Her şey zehir oldu bana

Ben nerde yanlış yaptım her günahı işledim bu günahlarla iflah olur muyum?
Cevapla