Hiç sevgilisi olmadan gençliğini geciren birisi sevilesi değil midir?

Hiç sevgilim olmadı. Hiçbir kızla sinemaya, tiyatroya, parka, yemeğe gitmedim. Kendimi yarım, hayatını tam yaşayamamış hissediyorum. Hiç anı biriktiremedim. Saçma sapan kariyer işleriyle uğraşıyorum. Neye yararı olacaksa, sanki 3 kuruş fazla kazanınca mezara koyacaklar da işime yarayacak.
Hiç sevgilisi olmadan gençliğini geciren birisi sevilesi değil midir?
Cevapla