Sevgili kişisinin çok yakışıklı / güzel olması sizin için zararlı olur mu?

Sevgili kişisinin çok yakışıklı / güzel olması sizin için zararlı olur mu?

değişir yani bazıları vardır çok yakışıklı/ güzeldir, ama etrafında çok kız/erkek vardır. ya da çevresi geniştir. işte on tipler zarar açar. ama diğer tip de ise, çok yakışıklı/ güzeldir. ama çevresi çok da geniş değildir ve hayatın da önceliği sen olduğunu bilirsin. işte bu tipler açmaz zarar. ama net de konuşmamak lazım, zaman neyi gösterir bilinmez, ama ilişkiye zarar vermez.
Cevap
14Cevap
hayır olmaz, aklı başında biriyse neden sorun olsun.
O yakışıklılığı her gün göremiyor oluşum canımı sıkıyor 😄
Elbette açar sürekli bakım yapmam gerekir ona yakışmam için
Hayır tam tersi daha güzel olur
Sevgilim zaten çok güzel ve bende fena sayılmam o yüzden de bir sıkıntı olmuyor.
Hayır böyle bir şey olmaz. Bunlara pek takılmam.
Bakımsız çirkin olması daha büyük sorunlara yol açar. Yabani depresif oluyorlar..


Bakımlı güzel & spor meditasyon yapan kadınlar kendini daha çok geliştiriyor. Bunu Reelde de farkettim
Valla açıyor. Ben güzelim bana hep sarkan oluyor kıskanıyorlar ben de hep ayrılmakla tehdit ediyorum. Açıyor.
mesele güzellik ya da yakışıklılık değil sadakat ve güven ben sevgilime güvenebiliyorsam o da bana sadıksa zararı olmaz
Tabıkıde hayır guvendıkten snra ne kadar yakısıklı olursa olsun benim için bir tehlıke arz etmıyor sadece bakarlar
Giyim kuşamına hareketlerine dikkat ediyorsa olmaz. Ama freeee ise istediği kadar güzel olsun zaten ilişkiye bile başlamam.
Hayır çünkü kendime çok güveniyorum o yüzden sıkıntı yok
Adama arkasını bile dönüp dönüp bakabilen yüzsüz kadınlar olduğu müddetçe her şeye yok açabilir😂
Güzelliğin fazlası zarar dikkat çekici olursa daha çok sorun olur
Yakışıklı birisi bana bakmaz bana bakanlar 40 yaş üstü yaşlı amcalar
Kıskançlık duygusu çok artma riski olur onun haricinde bir sıkıntı olmaz
Çok yakışıklı ve hayır bu bir zarara yol açmadı açmaz
aklı başında olduktan sonra gerisi pek de mühim değil
Olmaz tabi ki de 😎 Olur diyen özgüven sorunludur çok güzel/yakışıklı olmayan biri ile de problemli bir ilişki yaşar 👀
hatun nasil davranması gerektigini biliyorsa cok sorun olmaz
Gözlerini benden ayırmazsa problem yokkk
Eger karakterliyse hayır
Yanıma yakışsın yeter bnce ya
açmaz. neden açsın ki?
Yabancı bakışlar bunaltır insanı
Olmasin, kiskanc bir kadinim.
Daha fazla kıskançlık olur arada
Zarar. Etmez çünkü ben güzelim 😁😂😂
Zarar vermez *
kendine güvenmiyorsan açar tabi :)
Olmaz bana bagli olduktan sonra
Özgüvensiz değilim hiçbir sorun olmaz
kendine güvenen kadınlar işte görmek istediğim bu tebrikler :)
@omeraslanmete teşekkürler
rica ederim size de bu özgüvenle mutluluklar :)
Ben çirkin seviyorum
O zaman beni seversin lflgkbf
Açmaz
açıyor
Yol açmaz
Ben çok kıskanırım sıkıntı olabilir 🤔
Hayır, ama zaten çirkin erkek seviyorum sanırım.
Zararı olmaz
Kalbinin yakışıklı olmamasının zararı olur.
Evet açar
Olmaz
açar
Güven verirse sorun olucagini sanmıyorum
İki tarafta kendine guveniyorsa açmaz
Bana sadık olduğu sürece asla..
Hayır
Hayır niye açsın
Fazla ilgi çekmek
yoo?
Evet açar
Hayır.
Olmaz
Kıskanırım bi tık.
Yoo gayet güzel olur
nein
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?