Çok arada kaldım ne yapacağımı bilmiyorum lütfen yardım edin nişanlım haklı mı dediklerinde?

Nişanlımla ailesel kavgalar yaşıyoruz çatışmalar yaşıyoruz onun fikri farklı benim fikrim farklı hiç saygı duymuyor dediği olsun istiyor annemede öyle davrandı şimdi annem istemiyor zaten ailesi hiç arayıp sormuyor ev tutuyorlar onun bile haberini vermeden kafalarına göre tutmuşlar hemde kendi binalarından üst katta kardeşi eşi ve annesi babası yaşıyor hemen alt katlarını tutmuşlar nişanlıma istemiyorum dediğim halde aileme haber vermeden tutmuşlar şimdi ailesinin gözünde ben kötü oldum bizi istemiyor diye nişanlım ailesinin semtinden ayrılmak istemiyor ayrı bina olsun bari diyorum en uygun bu bina 3500 diyor diğerleri çok pahalı diyor burası olcak diye diretiyor oysa semt dışına çıksa ucuza semtler var ama tutturdu 2 ay kaldı düğüne o zaman ayrılacağız dedi senşnle uymuyor fikirlerimiz diyor benden çocuk istiyor bide çalışmamı istiyor önüne sofra istiyor bide çocuğuma ben bakmak isterim diyorum anlamıyor annesi bakacakmış ben çalışacakmışım ailesinde yemek yiyecekmişiz ben kendi Ailem olsun istiyorum ama o ailesiyle iç içe olmak istiyor ben niye ailemi bırakıp geliyorum o niye konfor bekliyor bu kadar maddyatımız yok çocuk istiyor tabi ben çakılacakmışım bana güveniyor seviyoruz birbirimizi bugün ayrılalım çatışıyoruz sen farklı istiyorsun ben farklı uymuyor düşüncemiz ailende istemiyor beni dedi bu ev olmasını istemiyorsun ev olmazsa evlenemeyiz ailemde istemiyor o evi bitecek evlensek bile mutlu olamayacağız ayrılalım dedi çok zor yaşanmışlıklar var dedim çıkar yol yok olsa ama yok bulamıyorum çıkmazdayım bana çıkar yol göster diyor ama yok kalbimi dinlesem gidemem diyor ama mantıklı düşününce yapmayacağız dedi ailem istemiyor bu çocuk sana bakamaz diyor yıpranırsın çok yokluk çekersin diyor maddi olarak bana güveniyor bi çalışmasam Allah korusun biz bittik şart koşuyor çocuk olsa bile çalışmakmışım çocuk 2 seneye istermiş çocuk maddiyat olmadan çocuk mu olur bide hep onun ailesine yakın olacağız hep kendi ailesine değer veriyor benim ailem uzakta kalacak ailem o binada ailesiyle yaşamamı istemiyor ama zorluyor beni sana kolay olacak ailem karşı buna sana zor olmaz kolay olur diyor ailem istemiyor nasıl huzurlu bit evliliğim olacak nişanlım desen hep dediği olsun istiyor çalışmamı istiyorsan yardım evde bana diyorum yoksa yapmam defim bi şey aç mı bırakacaksın beni kadınsın sen beni aç bırakamazsın ee çalışmak da benim görevim değil diyorum ben sana yardım ederim ama etmesem bile sofra getirmek zorundasın diyor her yükü bana veriyor ben hem çalışayım hem sofra getireyim önüne hemde çocuk yapayım hemde Aileziule aynı apartmanda yaşayayım o ne yapsın sadece çalışsın annesi çocuğa bakacakmış onlard yemek yeyip evimize geçecekmişim herkes böyleymiş bizimde yuvamız olsun yemeğimizi yiyelim rahatça dediğimde hayır diyor iç içe olup ailesinin dibinde olmamızı istiyor

Güncellemeler
+1 yıl
Çözüm yok diyor ama istese bir çözüm bulur beni kaybetmemek istese ama çözümü ayrılmakta buluyor kendi dedikleri olmuyor diye
Çok arada kaldım ne yapacağımı bilmiyorum lütfen yardım edin nişanlım haklı mı dediklerinde?
Cevapla