Sevgilim yaptığım yemeği beğenmedi sizce de bu saygısızlık değil mi?

Sonuçta düşünmüş ve yapmışım ki öyle yemek yapan biri falan da değilim öylesine denedim beğenmediğini söyledi. Bu kabalık değil mi sizce de yoksa ben mi alınganım?

Sevgilim yaptığım yemeği beğenmedi sizce de bu saygısızlık değil mi?
Cevapla